Mijn complimenten!

P.s:
Mag ik jouw oude kapjes en zadel koopen?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dick schreef:vet!. die koppelingsplaten vervangen hea! is dat nog een speciale kop..
ik heb malossi veertjes besteld. maar ben wel benieuwd of dat een werk is om die er in te zetten
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat is niet je cilinder, dan zou je geen 88 in zijn 4 rijden. Is je afstelling of ontsteking.EVO schreef:ja de achterbrug is inmiddels gepolijst!
heb een tijd niks laten horen.
maar de brommer rijdt in principe, alleen de cilinder houdt echt in. loopt nu 88 in de 4 op gps en zodra je overschakelt zakt die weg. Dus wel klote.
Daarom heb ik m'n uitlaat ook te koop staan.
Doe de leovince die ik heb liggen er wel onder, maak de elektra en verkopen die handel.
Heb nu m'n rijbewijs voor auto binnen, dus wil eigenlijk wel gaan sparen.
naja ik heb echt weinig foto's gemaakt, maar hier een van de achterbrug gepolijst met het middenstuk antraciet gespoten en nieuwe achterveer!
dat valt reuze mee, rijd al een half jaar met gepolijste achterbrugPro Ruben schreef:Heb je er blanke lak over heen gespoten, anders roest het zo weer:P
Maar echt een mooi dingetje!