Congrats.EVO schreef:Vandaag rijbewijs voor auto gehaald!
Eind van de week rijden.

Congrats.EVO schreef:Vandaag rijbewijs voor auto gehaald!
Eind van de week rijden.
hahah jaa moest andersom kwam ik net ook achterjasperrr91 schreef:Als je hem nu nog goed doet is het helemaal goed
Wakker worden met halve cross outfit aan, laarzen mooi gebonden en dichtgeklikt.Reinder schreef:Whaa mijn zus heeft een keertje haar been gebroken toen ze dronken was, vervolgens naar haar kamertje op de bovenste verdieping (5 hoog) was gelopen, een bevroren brood in haar bed had gelegd en toen ging slapen. Volgende dag auw en een nat bed
en ik heb keertje me bb gemold, thiefte van een bushokje af.. En er stond ineens een fiets bij ons in de tuin waar ik vage herinneringen mee had gehad
Wakker worden in de auto van de buurman bij een feestje 100 km van je eigen bed af verwijderd? Is best grappig, lekker wakker worden op de maandag ochtendthe skullkid schreef:Wakker worden met halve cross outfit aan, laarzen mooi gebonden en dichtgeklikt.Reinder schreef:Whaa mijn zus heeft een keertje haar been gebroken toen ze dronken was, vervolgens naar haar kamertje op de bovenste verdieping (5 hoog) was gelopen, een bevroren brood in haar bed had gelegd en toen ging slapen. Volgende dag auw en een nat bed
en ik heb keertje me bb gemold, thiefte van een bushokje af.. En er stond ineens een fiets bij ons in de tuin waar ik vage herinneringen mee had gehad
Ergens wakker worden, binnen, buiten beetje vanalles gehad.
Wakker worden bij iemand met een paar vrienden, stilletjes weggegaan.
I've had them all.
Time isn't wasted when your getting wasted!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Haha, ding was al duur genoeg.nsrracer schreef:geef dan ook een paar euro meer uit onno![]()
bedankt, ik vind zwart net wat mooier als die mk sticker erop zit met gele achtergrond, dan dat hij alluminium kleur is.Dick schreef:leuke dempert, maar ik had de uitlaat niet zwart gespoten