hahahaah:p waarom kan ik dan gewoon met verkeer mee rijden als het 80 zone is en dan rijd ik net niet vol gas? vind ik wel raarbeunhaas schreef:met gps zeker nog geen 70, van mij ori liep harder als die van jou vraag maar aan jeroen.....
haha jij begon daaroverbeunhaas schreef:ja, wa boeit mij da hoe hard die gaat... kom anders maar keer lang kunnen we met gps proberen....
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
haha ligt aan cameraLimburger schreef:Klinkt niet eght, wel? Mis powerfilter wat ?? Is die Manders in neerkant zelf familie van jouw? Met die tegels etc
heb jij spr 3 gehad?JavenDrD schreef:nee klinkt nergens naar om eerlijk te zijn. Ik ga vanmiddag ff een filmpje maken van die van mij, en die klinkt toch zeker heel anders, dat weet ik wel.
nu 80/85 maar ik laat hem denk ik zo misschien nog een x een andere filter maar dan ben ik ook klaarDylanjj schreef:K heb spr3, en ik ben er blij mee hoor. bij mij maakt die echt zon mooi geluidjezelfs mooier onderin de toeren haha.
beter dat hij niet zo'n super jankgeluid maakt jaAls je nog is fatsoenlijk in de stad wilt rijden
Scr heeft zeker mooi geluidje daar niet van hoor JavenDRD
Wat is je topsnelheid ongeveer dan ?
Begin pagina staat dat hij niet harder van zijn ouders mag-Nick- schreef:als hij 80/ 85 gaat doe je iets niet goed.....
carburator en filter zijn nog begrensd-Nick- schreef:als hij 80/ 85 gaat doe je iets niet goed.....
http://www.bromfietsshop.nl/index.php?p ... r=BO848282" onclick="window.open(this.href);return false;Keijenborg schreef:net ding, heb je linkje waar je achterspatbord hebt gekocht