Oej, heb deze twv nu besteld :s kom van 14-53Daan schreef:Mwah is wat zwaar, maar TEAM 7t moet dat makkelijk aankunnen.RobinL schreef:Ah ok, bedankt, zal wel een doosje sproeiers kopen dan, bedanktDaan schreef:Onder andere wel, maar een TEAM is gewoon hoogtoerig, dus onderin hoef je weinig te verwachten.
15-53 is toch een goede twv he?
Max. snelheid met MHR set-up.
-
- Derbi fan
- Berichten: 61
- Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 09:26
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '05 MHR 80 TEAM
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
- chrizztian93
- Pro tuner
- Berichten: 591
- Lid geworden op: wo 09 feb 2011, 20:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Audi A3 1.8 20VT quattro - Locatie: Kloetinge
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
ik zou een mhr team op de testbank afstellenAh ok, bedankt, zal wel een doosje sproeiers kopen dan, bedankt
15-53 is toch een goede twv he?


-
- Derbi fan
- Berichten: 61
- Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 09:26
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '05 MHR 80 TEAM
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Waar en voor hoeveel $$$$?chrizztian93 schreef:ik zou een mhr team op de testbank afstellenAh ok, bedankt, zal wel een doosje sproeiers kopen dan, bedankt
15-53 is toch een goede twv he?
-
- Tuner
- Berichten: 428
- Lid geworden op: zo 03 apr 2011, 13:07
- Gallery: Derbi Xrace 2006 80 Team
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=4335
Derbi DRD 2003
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=4734 - Locatie: net buiten ede
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
in lunteren kan je het wel doen, daar is een testbank
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
-
- Derbi fan
- Berichten: 61
- Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 09:26
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '05 MHR 80 TEAM
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
en ergens in belgie? liefst w-vlaanderennappie schreef:in lunteren kan je het wel doen, daar is een testbank
- drd_jeroen
- Schakelrijder
- Berichten: 157
- Lid geworden op: do 17 feb 2011, 18:20
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Sold
Fiat 500L 1970 - Gallery: Senda "Project"
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 33#p115433 - Locatie: Kortrijk
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
http://shop.kapaza.be/goethals" onclick="window.open(this.href);return false;
goethals uit oostende heeft een testbank
maar of het iets is weet ik wel niet hoor...
goethals uit oostende heeft een testbank
maar of het iets is weet ik wel niet hoor...
Derbi SDR Rockstar Energy Project
-
- Derbi fan
- Berichten: 61
- Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 09:26
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition '05 MHR 80 TEAM
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
ah dat wist ik niet, ik ga soms naar daar, zal't eens vragen, bedanktdrd_jeroen schreef:http://shop.kapaza.be/goethals
goethals uit oostende heeft een testbank
maar of het iets is weet ik wel niet hoor...

-
- Banden plakker
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 18:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
- Locatie: Terheijden
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Wat voor ontsteking heb je ?
Als je een binnenrotor hebt schiet ie veel sneller omhoog in toeren, en tevens zal je orginele ontsteking het niet lang uithouden op deze setup.
Als je een binnenrotor hebt schiet ie veel sneller omhoog in toeren, en tevens zal je orginele ontsteking het niet lang uithouden op deze setup.
- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
kun je dat onderbouwen? want ik heb tijden met een airsal 80 gereden en die ontsteking doet het nog gewoon hoor..
-
- Banden plakker
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 18:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
- Locatie: Terheijden
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
ik reed met een Metrakit SP en metrakit thrower uitlaat en heb 2 keer mijn orginele ontsteking naar de maan gedraaid, dus vandaar denkt ik dat ie het niet lang vol gaat houden
- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Dan ligt dat denk ik aan jou, want ik heb vele dikke setups gehad, airsal 80, mhr80, replica, team, metrakit sp, en nog nooit een ontsteking kapot gedraaid, dus ik denk dat die ontsteking niks te vrezen heeft.`
-
- Banden plakker
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 18:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
- Locatie: Terheijden
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Ja denk het ook, ik zet de ontsteking altijd verkeerdom 

-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
-
- Pro tuner
- Berichten: 1959
- Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
als je ook trekkracht wilt zou ik voor 14-53 gaan, 13 voor zorgt voor overtoeren. Maarja. ik denk dat 14 het beste is. Maar dat ligt er ook aan wat voorn rijder je bent. De een houd van optrekken, de anders van snelheid, de een kan goed met snelheid omgaan en de ander niet. Dusja. Als jij 5 min lang op top rijd zou ik gewoon bij 15 blijven anders draai je de hele boel alsnog naar de klote maar als je een verstandige rijder bent maar toch het beste eruit wilt halen zou ik voor 14 gaan. trekt beter op en kom je sneller op hoge toeren. maar blijf nooit te lang in hoge toeren.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
- Locatie: Ederveen
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
met 14-53 naait tie ook niet direct vast als je topt hoor... misschien als je 24 mm carburateur er op zet ...JavenDrD schreef:als je ook trekkracht wilt zou ik voor 14-53 gaan, 13 voor zorgt voor overtoeren. Maarja. ik denk dat 14 het beste is. Maar dat ligt er ook aan wat voorn rijder je bent. De een houd van optrekken, de anders van snelheid, de een kan goed met snelheid omgaan en de ander niet. Dusja. Als jij 5 min lang op top rijd zou ik gewoon bij 15 blijven anders draai je de hele boel alsnog naar de klote maar als je een verstandige rijder bent maar toch het beste eruit wilt halen zou ik voor 14 gaan. trekt beter op en kom je sneller op hoge toeren. maar blijf nooit te lang in hoge toeren.
ik rijd zelf ook 14-53.. met mhr. rijdt toppie..
-
- Pro tuner
- Berichten: 1959
- Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
ja 14/53 is het beste maar blijf dan niet constant op top rijden. is niet echt goed hoor.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
vastnaaien met een 24mm op top? leg ns uitDick schreef:met 14-53 naait tie ook niet direct vast als je topt hoor... misschien als je 24 mm carburateur er op zet ...JavenDrD schreef:als je ook trekkracht wilt zou ik voor 14-53 gaan, 13 voor zorgt voor overtoeren. Maarja. ik denk dat 14 het beste is. Maar dat ligt er ook aan wat voorn rijder je bent. De een houd van optrekken, de anders van snelheid, de een kan goed met snelheid omgaan en de ander niet. Dusja. Als jij 5 min lang op top rijd zou ik gewoon bij 15 blijven anders draai je de hele boel alsnog naar de klote maar als je een verstandige rijder bent maar toch het beste eruit wilt halen zou ik voor 14 gaan. trekt beter op en kom je sneller op hoge toeren. maar blijf nooit te lang in hoge toeren.
ik rijd zelf ook 14-53.. met mhr. rijdt toppie..
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
-
- Pro tuner
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
- Locatie: Ederveen
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
sorry, ik heb het verkeerd gepost.. dit hoorde bij de post van Javen DRD dat een Carburateur wel degelijk uit maakt...Royal Club schreef:vastnaaien met een 24mm op top? leg ns uitDick schreef:met 14-53 naait tie ook niet direct vast als je topt hoor... misschien als je 24 mm carburateur er op zet ...JavenDrD schreef:als je ook trekkracht wilt zou ik voor 14-53 gaan, 13 voor zorgt voor overtoeren. Maarja. ik denk dat 14 het beste is. Maar dat ligt er ook aan wat voorn rijder je bent. De een houd van optrekken, de anders van snelheid, de een kan goed met snelheid omgaan en de ander niet. Dusja. Als jij 5 min lang op top rijd zou ik gewoon bij 15 blijven anders draai je de hele boel alsnog naar de klote maar als je een verstandige rijder bent maar toch het beste eruit wilt halen zou ik voor 14 gaan. trekt beter op en kom je sneller op hoge toeren. maar blijf nooit te lang in hoge toeren.
ik rijd zelf ook 14-53.. met mhr. rijdt toppie..
Dat laatste stukje hoorter niet bij..
- J03P
- Moderator
- Berichten: 1771
- Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Pieke schreef:Dan ligt dat denk ik aan jou, want ik heb vele dikke setups gehad, airsal 80, mhr80, replica, team, metrakit sp, en nog nooit een ontsteking kapot gedraaid, dus ik denk dat die ontsteking niks te vrezen heeft.`
Ik denk dat een HPI (bijvoorbeeld) eerder kapot zal gaan dan je originele onsteking.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
-
- Banden plakker
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 18:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
- Locatie: Terheijden
Re: Max. snelheid met MHR set-up.
Naar mijn ervaringen niet met hoge toerentallen.J03P schreef:Pieke schreef:Dan ligt dat denk ik aan jou, want ik heb vele dikke setups gehad, airsal 80, mhr80, replica, team, metrakit sp, en nog nooit een ontsteking kapot gedraaid, dus ik denk dat die ontsteking niks te vrezen heeft.`
Ik denk dat een HPI (bijvoorbeeld) eerder kapot zal gaan dan je originele onsteking.