robbin heeft tegenwoordig niet meer zo veel tijdBoeki schreef:Waar is Robbin??

/topicRallyking schreef:Mensen vragen ook de meest onmogelijke dingen met de meest kutte foto's
Is dit in de zin van: ik geef je gelijk, mensen vragen de meest onmogelijke dingen en daar moeten ze mee ophouden'.Dominator33 schreef:/topicRallyking schreef:Mensen vragen ook de meest onmogelijke dingen met de meest kutte foto's
Stelletje luie donders
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
sluit ik me wel bij aan overigens.Reinder schreef: Bij puntje 1:![]()
Bij puntje 2: ag man, rot ff op.
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Zou ik ook zeggen nu..Dominator33 schreef:punt 1 duh
Oho, even 85 euro aftikken dan maar he!luco schreef:Zou er iemand voor mij op de foto een origineel pro voorspatbord willen shoppen:
zo spatbord als D-evo ook heeft.
sorry voor het breken van je copyright D-evo
Luco, hier kan toch iemand niks meeluco schreef:Zou er iemand voor mij op de foto een origineel pro voorspatbord willen shoppen:
2foto's
zo spatbord als D-evo ook heeft.
sorry voor het breken van je copyright D-evo
Ik photoshop al 4 jaar ofzo (nouja ik deed het, doe het niet meer) en ik weet hoe schijt irritant het is als mensen iets willen maar er zelf 0 moeite voor nemen. Ga jij die engelsman maar in mekaar slaan, held.Boeki schreef:Zou ik ook zeggen nu..Dominator33 schreef:punt 1 duh
Dit soort reacties horen hier niet thuis.D-Evo schreef:Dan denk je een origineel idee te hebben.
Moet het gelijk weer nagemaakt worden, haha:(