hallo
ik heb een derbi senda, mijn voorlamp heeft het altijd gedaan totdat ik er een halogeen lampje in deed het na 100/200 meter al niet meer want hij was verbrand, ik weet helaas niet meer hoeveel watt die was enz blabla, heb hem weg gegooid. vervolgens heb ik een tijdje zonder licht gereden en en telkens als ik er weer een nieuwe lamp in stop verbrand hij weer. waar kan dit aan liggen, de kabbelboom is goed niet vochtig want hij staat altijd binnen. men achterlicht doet het.
Alvast bedankt voor de hulp, sorry ben heeeel slecht met electronica. 1ste onderwerp hoop dat het goed is geplaatst
Voorlamp verbrand steeds.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda SM X-TREM
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Voorlamp verbrand steeds.
Even een andere spanningsregelaar proberen, zekering bij de accu even nakijken, en anders even het originele lampie erin draaien, en dan kijken wat ie doet.derbiprobleempje schreef:hallo
ik heb een derbi senda, mijn voorlamp heeft het altijd gedaan totdat ik er een halogeen lampje in deed het na 100/200 meter al niet meer want hij was verbrand, ik weet helaas niet meer hoeveel watt die was enz blabla, heb hem weg gegooid. vervolgens heb ik een tijdje zonder licht gereden en en telkens als ik er weer een nieuwe lamp in stop verbrand hij weer. waar kan dit aan liggen, de kabbelboom is goed niet vochtig want hij staat altijd binnen. men achterlicht doet het.
Alvast bedankt voor de hulp, sorry ben heeeel slecht met electronica. 1ste onderwerp hoop dat het goed is geplaatst

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda SM X-TREM
probleem is opgelost zat een draadje los bij de zekering. hoe verwijder ik dit onderwerp?
alvast bedankt.

alvast bedankt.

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
derbiprobleempje schreef:probleem is opgelost zat een draadje los bij de zekering. hoe verwijder ik dit onderwerp?![]()
alvast bedankt.
moet je je titel aanpassen, en dan sluit een admin/mod het topic
//close
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: cpi oliver
Titel gewoon laten staan . Topic gaat wel close, maar kun je ook nog eens wat op de onderwerpen
terugzoeken.
terugzoeken.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: VW Golf V
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3560
kan slotje op mod's