Jah das een feit maar ik hoopte toch op een 115-120km/hEVO schreef:Hoe hard je gaat, ligt meer aan je vertanding dan je setup.
Mss zul je met deze BRK iets meer vermogen hebben, maar dat wil niet zeggen dat je ineens veel harder gaat.

Jah das een feit maar ik hoopte toch op een 115-120km/hEVO schreef:Hoe hard je gaat, ligt meer aan je vertanding dan je setup.
Mss zul je met deze BRK iets meer vermogen hebben, maar dat wil niet zeggen dat je ineens veel harder gaat.
Haha ja eerst wat sparen voor zo'n uitlaatje dan :pLe derbi schreef:gooi er maar 14-53 op met brk paip en je haalt dat easy
oh sorry, kan ook wel ja...drd pro schreef:die had alles van bidalot dacht ik, maar brk zal ook wel goed hard lopen hoor.
als je al een r3 hebt zou ik geen brk uitlaat kopen, zal miss wel wat verschil in zitten maar voor die prijs zou ik het niet doen
Ik vraag me af wat de afwerking van een brk is voor die prijsDaan schreef:Bidalot is toch net wat leuker spul
Ja dat wist ik al dat een barakit een afgewerkte airsal was. Dus daarom vroeg ik me al af waarom die zo uit de doos sneller als een team 7t zou zijn. Meer power met meer cc is over het algemeen niet zo moeilijk.Daan schreef:BRK is net als Airsal kwa afwerking. Ik heb niet gezegd dat hij sneller is, alleen dat hij wat meer power heeft.
Bidalot is wel erg duur, maar is dan ook echt een racemerk.
Ja dat denk ik ook. 7t is ook wat beter kwa spoeling.jasperrr91 schreef:Ja dat wist ik al dat een barakit een afgewerkte airsal was. Dus daarom vroeg ik me al af waarom die zo uit de doos sneller als een team 7t zou zijn. Meer power met meer cc is over het algemeen niet zo moeilijk.Daan schreef:BRK is net als Airsal kwa afwerking. Ik heb niet gezegd dat hij sneller is, alleen dat hij wat meer power heeft.
Bidalot is wel erg duur, maar is dan ook echt een racemerk.
Denk alleen als je ze naast elkaar zet dat een 7t wel leuker loopt.
Ja is een paar maanden oud maar goed onderhoudenDick schreef:die uitlaat![]()
is die helemaal, nieuw? of heb je die zo opgeknapt?
echt vet! als je deze weg doet. dan ben ik geintreseerd.....
Heeft een mooi crossgeluidje en heeft een langere powerband dan de r3..Dick schreef:hoe klinkt deze nu. in vergelijking met die R2...?
nog nooit zoon mooie bovenlangse uitlaat gezien....