Chat topic
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition '07.
Re: Chat topic
kun je met een multimeter meten of er stroom door kabels loopt zonder dat je de isolatie eraf hoeft te halen?
of moet je dan eerst een stukje kabel bloot leggen?
of moet je dan eerst een stukje kabel bloot leggen?

- Koen_K
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha R6 2006
Honda CR250 '97
Met een normale multimeter niet nee...
Er zijn wel speciale voor

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
Boeki schreef:Okee dankje, ik heb geen multimeter, dus ja..![]()
Dick, de bovenste is geen Racingline, vergis je daar niet in. Denk daarom ook dat de bovenste niet ideaal zal zijn voor een MHR 80.
Oke en die onderste?? want die vind ik ook mooier... Hoe loopt deze op Mhr 80?
ik kan weinig tot geen informatie vinden over deze paip....
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
sorry, ben j boos???JavenDrD schreef:Zomaar mijn derbi posten :p

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition '07.
hmm, maar eens even zoeken naar zo'n ding dan ;dKoen_K schreef:Met een normale multimeter niet nee...

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Klopt, mee werken kan ik wel. Omdat ik geen multimeter heb, heb ik nog een vraag die ik niet zou hoeven stellen als ik er één had, namelijk, hoeveel volt staat er op dat draad naar het grootlicht?n00n schreef:Wordt wel keer tijd dat je die koopt en mee leert werken dan!
M'n begrenzer zou namelijk uit moeten gaan als die één keer een signaal van 12 volt krijgt, werkt tot nu toe nog niet.

Open the Throttle and Smile
- hendry_94
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1719
als het goed is 12 volt
zal misschien wel iets uitwijken tot 13 a 14 volt maar dat is normaal....
Live To Ride, Ride To Live!!
zo. weer terug van weggeweest. Nog wat gemist hier?
-
- Pro tuner
Welkom back. Haye heeft nieuwe velgen gekocht, die nog geen dag later weer kapot waren. Onno heeft er een project bij, een Ford f150 pickup, en ik heb een bekeuring gekregen omdat m'n kenteken plaat er niet op zat.derbi crd schreef:zo. weer terug van weggeweest. Nog wat gemist hier?

Als je verder nog iets gemist hebt hoor je het wel van de rest, lekkere vakantie gehad?
-
- Pro tuner
Dan klopt er toch echt iets niet met die begrenzer, hij wil nu alleen uit als ik de magneet eroverheen haal, beetje veel gedoe vind ik dat heel de tijd.sendapower schreef:als het goed is 12 volt
Van die velgen en pick up wist ik alBoeki schreef:Welkom back. Haye heeft nieuwe velgen gekocht, die nog geen dag later weer kapot waren. Onno heeft er een project bij, een Ford f150 pickup, en ik heb een bekeuring gekregen omdat m'n kenteken plaat er niet op zat.derbi crd schreef:zo. weer terug van weggeweest. Nog wat gemist hier?![]()
Als je verder nog iets gemist hebt hoor je het wel van de rest, lekkere vakantie gehad?

Super vakantie gehad. Elke dag zo rond de 35 graadjes en een heerlijk briesje. Vollop bier, drank, bbq, vrouwen, uitgaan, zon zee strand enz enz
-
- Tuner
Het weer was hier in nijverdal en omgeving bijna net zo mooi 

- hendry_94
- Pro tuner
dat hoort toch zo???Boeki schreef:Dan klopt er toch echt iets niet met die begrenzer, hij wil nu alleen uit als ik de magneet eroverheen haal, beetje veel gedoe vind ik dat heel de tijd.sendapower schreef:als het goed is 12 volt
als je hem op contact zet is de begrenzer ook aan
dan haal je de magneet er over en is de begrenzer er af...
maar is dat niet alleen voor scooters????
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Ergste fking zomer in Nederland maiiinnn, kut weer, kut regen, kut wolken, kut zon die zich niet liet zien, kut temperatuur en nu die kut school weer.Dominator33 schreef:Het weer was hier in nijverdal en omgeving bijna net zo mooi

En de winter weer zeker van die pap sneeuw, welkom in Nederland.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
-
- Pro tuner
Hahaha, pessimist! Trouwens, Reinder, waar in Apeldoorn woon jij ergens? Kom nog wel eens bij een vriend die in Noord woont.Reinder schreef:Ergste fking zomer in Nederland maiiinnn, kut weer, kut regen, kut wolken, kut zon die zich niet liet zien, kut temperatuur en nu die kut school weer.Dominator33 schreef:Het weer was hier in nijverdal en omgeving bijna net zo mooi![]()
@Sendapower, ja, dat klopt, alleen er zit ook een draad aan zodat je hem op een andere manier uit kunt schakelen. Als die draad een stroompje van 12 volt over zich heen krijgt, gaat de begrenzer ook uit. Heb die draad dus tussen m'n grootlicht gedouwt.
Een aanmelding van mij op Xbox Live, voor een potje Mx vs Atv Reflex als je zin hebt..derbi crd schreef:zo. weer terug van weggeweest. Nog wat gemist hier?

a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
- hendry_94
- Pro tuner
dat lijkt me wel kut iedere keer kleinlicht aan gaat de begrenzer weer aanBoeki schreef:Hahaha, pessimist! Trouwens, Reinder, waar in Apeldoorn woon jij ergens? Kom nog wel eens bij een vriend die in Noord woont.Reinder schreef:Ergste fking zomer in Nederland maiiinnn, kut weer, kut regen, kut wolken, kut zon die zich niet liet zien, kut temperatuur en nu die kut school weer.Dominator33 schreef:Het weer was hier in nijverdal en omgeving bijna net zo mooi![]()
@Sendapower, ja, dat klopt, alleen er zit ook een draad aan zodat je hem op een andere manier uit kunt schakelen. Als die draad een stroompje van 12 volt over zich heen krijgt, gaat de begrenzer ook uit. Heb die draad dus tussen m'n grootlicht gedouwt.
maar doet hij het al.... heb je ook massa aangesloten dan???
anders kan je er wel stroom opzetten maar heb je geen gesloten ciruit
Acceptedteun4 schreef:Een aanmelding van mij op Xbox Live, voor een potje Mx vs Atv Reflex als je zin hebt..derbi crd schreef:zo. weer terug van weggeweest. Nog wat gemist hier?

- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Ik woon in berg en bosBoeki schreef:Hahaha, pessimist! Trouwens, Reinder, waar in Apeldoorn woon jij ergens? Kom nog wel eens bij een vriend die in Noord woont.Reinder schreef:Ergste fking zomer in Nederland maiiinnn, kut weer, kut regen, kut wolken, kut zon die zich niet liet zien, kut temperatuur en nu die kut school weer.Dominator33 schreef:Het weer was hier in nijverdal en omgeving bijna net zo mooi![]()

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
-
- Pro tuner
Sendapower, nee, het werkt anders, als je hem uit hebt gezet gaat hij pas weer aan als je je contact uit hebt gehad.
Ja, heb dat wel, eerst had ik niet me + plus aangesloten, toen deedie het wel gewoon, raar..
Alleen heb nu alles aangesloten, maar dat schijtding wil niet meer uit, heb nu dus maar ff het draadje doorgeknipt, kijk er wel weer een keer naar.
Ja, heb dat wel, eerst had ik niet me + plus aangesloten, toen deedie het wel gewoon, raar..
Alleen heb nu alles aangesloten, maar dat schijtding wil niet meer uit, heb nu dus maar ff het draadje doorgeknipt, kijk er wel weer een keer naar.