Met de auto doe je 2.5-3u om van N-België naar Z-België te rijden hoor ^^Alain... schreef:11,5 uur naar Frankrijk, rij je over de snelweg ofzo?
Dus 11.5u is best wel lang!
Met de auto doe je 2.5-3u om van N-België naar Z-België te rijden hoor ^^Alain... schreef:11,5 uur naar Frankrijk, rij je over de snelweg ofzo?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
haha zijn er meer hier hoorRoyal Club schreef:centrum van utreg, jij durft/
ik wou net zeggen vind je 11,5 uur niet lang genoeg? het is echt net over de grens auto duurt 2,5/3 uur met een zware voet.B-xtreme schreef:Met de auto doe je 2.5-3u om van N-België naar Z-België te rijden hoor ^^Alain... schreef:11,5 uur naar Frankrijk, rij je over de snelweg ofzo?
Dus 11.5u is best wel lang!
Reinder schreef:Gekke reis hoor! Ik vond vanaf noordwijk naar Apeldoorn rijden al pokke end hahaKom net terug van Arnhem Apeldoorn, leuk stukje is dat
![]()
De dubbele demper vind ik trouwens wel beetje raar hangen en imo veel mooier als die hoger zit. Zo kan je ook niemand achterop nemen, raakt om de haverklap je wiel aan. Zelfs met mn dubbele dempers conti die bovenaan zitten heb ik een rubberstreep erop, dikzak achterop
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
heb t gespoten, was super mooi! kom je savonds terug lak doormidden gebarsten! kan ik weer overnieuw beginnen -.-kcracy schreef:Is netjes gewordenalleen jammer van je lak op de voorvork
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
haha ik heb daar van nederland naar belgie gepistBart schreef:haha die foto van dat bord van belgie is hier een dikke 500 meter vandaan haha :p
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
hey die weg daar bij dat bord, moet je daar op t fietspad? echt de regels in belgie ik snapte er geen kont van! mag je nou eigenlijk over een 90 weg?Bart schreef:hoe was je gereden dan? via gilze, alphen, baarle, weelde (daar staat dat bord), turnhout ?
oh ik heb gwn over de 90 wegen gereden.. want in zuid belgie zijn er geen fietspaden..Bart schreef:De weg bij dat bord is een weg waar je 70 mag, dus MOET je op het fietspad. Evenals de 90 km/u wegen. Dus enkel op een 50 km/u of 30 km/u weg mag je op de weg, anders altijd op het fietspad.
had er over gedacht maar als ik aangehouden zou worden zo vet kut zijn, ik reed eigenlijk ook altijd op de weg want die fietspaden zijn zo verschrikkelijk, halve meter breed enzo.. niet te hopen dat ik allemaal boetes krijgthe skullkid schreef:klopt, maar soms is het fietspad zo slecht (slechter dan de weg, het kan) en dan reed ik nog altijd om de weg
en voor de nederlanders, als je in belgië rijdt, haal je plaat eraf, kan je niet geflitst worden!