Maar wel cool, ben benieuwd!

voor jou maar tijd heb ik niet veel en ben ook niet de beste met die shit vooral die uitlaatn00n schreef:Das geen projectje, dat is een dag werk.
Maar wel cool, ben benieuwd!
Dus 3 dempers? das wel cool.DRD 85 J-Man schreef:Nu mijn vakantie is begonnen wil ik me op een projectje storten, eerst plannen en dan doen.
wat ik ga doen:
race gaas (rood) erop beunen
velglint (rood) erop beunen
dubbele demper mk thrower maken
begrenzer aansluiten
handkappen monteren
renthal stuurrol erop
taartschep vervangen
bestelling(en) plaatsen bij o.a dijkman: handkappen,handvaten,racegaas,castrol tts, rode renthal stuurrol
en ongeveer tegen het einde van het jaar: een mk thrower met extra demper,kettingslot,kentekenhouder met LED,eurobegrenzer, handschoenen.
ik heb nog een aantal vraagjes; heeft iemand nog een goede MK thrower liggen?
hebben jullie nog MK stickers? of waar kan ik ze kopen?
graag reactie's en tips voor de dubbel d
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
nee joh.Reinder schreef:Dus 3 dempers? das wel cool.DRD 85 J-Man schreef:Nu mijn vakantie is begonnen wil ik me op een projectje storten, eerst plannen en dan doen.
wat ik ga doen:
race gaas (rood) erop beunen
velglint (rood) erop beunen
dubbele demper mk thrower maken
begrenzer aansluiten
handkappen monteren
renthal stuurrol erop
taartschep vervangen
bestelling(en) plaatsen bij o.a dijkman: handkappen,handvaten,racegaas,castrol tts, rode renthal stuurrol
en ongeveer tegen het einde van het jaar: een mk thrower met extra demper,kettingslot,kentekenhouder met LED,eurobegrenzer, handschoenen.
ik heb nog een aantal vraagjes; heeft iemand nog een goede MK thrower liggen?
hebben jullie nog MK stickers? of waar kan ik ze kopen?
graag reactie's en tips voor de dubbel d
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
gratis of met een kleine betaling?Reinder schreef:Jazeker, een mailtje sturen dat je het een tof merk vind en dat je graag een stickersetje ervan zou willen
Zo heb ik stickers van Michelin en Bridgestone gekregen,
DRD 85 J-Man schreef: ik heb nog een aantal vraagjes; heeft iemand nog een goede MK thrower liggen?
zo wil ik hem ook hebbenAlexSenda schreef:DRD 85 J-Man schreef: ik heb nog een aantal vraagjes; heeft iemand nog een goede MK thrower liggen?
Uhm, ik heb nog wel een MK thrower,
enige wat er is, is dat hij zwart is ( eerst gestraald, daarna gespoten )
http://img64.imageshack.us/img64/9862/pa160453.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img696.imageshack.us/img696/1774/pa160448.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaat binnenkort de deur uit
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
klinkt goed mhr80 schijnt prachtig te zijn, ga ik niet aanbeginnen.Alain... schreef:Crosskapje, stickers van je voorvorkpoten af, miss zwart stickervel erop? Knippers eraf, kenteken tegen accubak aan bouwen etc.. niet zo veel werk lijkt me? En je ouders kun je echt wel overhalen, ik mocht ook niets eraan veranderen en uiteindelijk rij ik binnekort met n mhr 80 na een halfjaartje;)
Om wat ideeën op te doen, http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieke schreef:mhr80 kan wel 115 halen als ie goed is afgesteld en met een leuke pijp (tellersnelheid)
en zonder knippers moet je inderdaad je handen uitsteken. niet dat dat veel gedaan word ofzo.