hallo mensen,
ik heb horen vetellen dat als je het vliegwiel af draait (bijna tot op de magneet) dat je dan meer power krijgt over het hele toerenbereik omdat ie het vliegwiel veel makkelijker rond krijgt.
heeft iemand hier ervaring mee?
het lijkt mij logisch want dan gaat het naar het binnenrotor effect
Ja, denk ik wel. Ik heb er verder echter 0 ervaring mee, dus ik kan je er verder niet mee helpen. Maar ik ben erg benieuwd naar de prestatiewinst als je het gaat doen.
The box said: "Requires Windows 7 or better". So I installed Linux.
is ook een optie, maar dan komt er extra kracht op te staan omdat minder materiaal de zelfde buitenring moet trekken.
zal ff foto's posten van het vliegwiel
nou egt vooruit trekken valt wel mee. daar is het denk ik te klein en te solide voor..
gaten boren is ook minder gewicht, dus zal ie in zijn geheel makkelijker te bewegen zijn door je krukas.
gimme picaaa
en @ skullkid: daarom zeg ik, moet goed gecentreerd zijn maar bedankt voor de attentie
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
ohja, ook is het zo dat wanneer je bergop rijd je minder hard gaat kunnen rijden, om het simpel (en een beetje banaal) te zeggen, je koppel gaat naar beneden maar je pk's gaan naar boven...
aan de dikte van de rand te zien kun je beter gaten gaan boren in het vlakke gedeelte bovenop. niet teveel natuurlijk..
maar die magneet is het zwaarste aan dat ding, ik bedoel, het andere metaal is kei weinig. zou het echt zoveel nut hebben om daar in te gaan boren/afdraaien ?
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
derbiracing schreef:dat het vliegwiel uit elkaar vliegt dus?
heeft iemand anders nog een 2de hands race ontsteking? binnenrotor dus
inderdaad, dan vliegt die uit elkaar, en aan 9k toeren is dat geen pretje, heb het nog niet gezien en wil ik zo houden maar ik kan je garanderen dat je even niet kan voetballen