Word vast mooier als toen die ooit nieuw was.
Ben benieuwd naar het resultaat

Ik weet ook niet op wat voor plastic bagger meuk ze hier in de omgeving op lessen maar je zal toch moeten als je je rijbewijs wilt hebbenRoyal Club schreef:oh god, dan moet ze gaan lessen op zon 4takt zip..
THANKSderbisendaxtremer schreef:Erg mooi allemaal.![]()
Word vast mooier als toen die ooit nieuw was.
Ben benieuwd naar het resultaat
Moehaha, ben ik blij dat ik alleen het certi hoefde te halen.kcracy schreef:Ik weet ook niet op wat voor plastic bagger meuk ze hier in de omgeving op lessen maar je zal toch moeten als je je rijbewijs wilt hebbenRoyal Club schreef:oh god, dan moet ze gaan lessen op zon 4takt zip..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Mazzelpik, met dat geintje was je met 30 euro en een half uurtje klaar. Nu ben je 300 euro, 5 uur verspreid over meerdere dagen meestal en een hoop gevloek pas klaar. Kymco 4t, geweldige lol met die dingen.Royal Club schreef:Moehaha, ben ik blij dat ik alleen het certi hoefde te halen.kcracy schreef:Ik weet ook niet op wat voor plastic bagger meuk ze hier in de omgeving op lessen maar je zal toch moeten als je je rijbewijs wilt hebbenRoyal Club schreef:oh god, dan moet ze gaan lessen op zon 4takt zip..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
SOODEKNETTER dat zijn geen misselijke bedragen dan is je brommer opvoeren gelijk overB-xtreme schreef:Kan je wel zeggen :p
Maar de boetes liggen hier wel veeeel hoger :s
Ik moest 420€ betalen omdat ik 57km/h op de rollers ging![]()
Echt afzetters..
zeer zeer netjeskcracy schreef:
Zo een nieuwe update na enkele weken heb het achterwiel weer in elkaar gezet.
De velg is eerts van zijn lak ontdaan daarna geschuurd tot korrelgrote 1000 waterproof dit heeft me circa 10 uur gekost omdat er een heleboel steenslag putjes inzaten die er allemaal uitmoesten.
Toen dit tijdrovende karwij gereed was heb ik het bling bling gepolijst en weer opnieuw gespaakt tandwielbouten zijn ook al gepolijst nu deze week nog de band ff monteren en het tandwiel van het totaal plaatje maak ik ook wel ff een piccie.
Nou ben benieuwd wat jullie er van vinden![]()
THANKS manjurjen27 schreef:Heel erg netjes
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.