Printplaat zelf maken is niet te doen.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Als je de koppeling weglaat is het prima te doen, hoef je geen printplaat voor te maken, alleen je kabelboom goed kennen. Waarom koppeling weglaten? Omdat daar geen sensor achter zit die een spanning afgeeft als je hem inknijpt, zoals de remmen hebben voor de remlichten. Alleen lijkt die manier van jou verre van handig, omdat je waarschijnlijk om de x km je begrenzer per ongeluk inschakeld.sendapower schreef:is het eigenlijk ook mogelijk om printplaat te maken???
ik heb zitten denken om zo te maken dat je de voor-achterrem en de koppeling in moet knijpen
dat je de begrenzer aan en uit kan zetten... of gaat dit veel geld kosten
Welke manier ga jij gebruiken dan? Ik moet binnekort ook begrenzer nemen namelijk. Kan je die PB'e?Boeki schreef:Als je de koppeling weglaat is het prima te doen, hoef je geen printplaat voor te maken, alleen je kabelboom goed kennen. Waarom koppeling weglaten? Omdat daar geen sensor achter zit die een spanning afgeeft als je hem inknijpt, zoals de remmen hebben voor de remlichten. Alleen lijkt die manier van jou verre van handig, omdat je waarschijnlijk om de x km je begrenzer per ongeluk inschakeld.sendapower schreef:is het eigenlijk ook mogelijk om printplaat te maken???
ik heb zitten denken om zo te maken dat je de voor-achterrem en de koppeling in moet knijpen
dat je de begrenzer aan en uit kan zetten... of gaat dit veel geld kosten![]()
De manier die ik ga gebruiken durf ik bijna perfect te noemen.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Was truckstarfestival, was niet veel te winnen aanJ03P schreef:gewonnen?
Vandaag zat er véél meer volkroyvi schreef:Ik zag vrijdag al allemaal van die malloten langs de snelweg zitten![]()
Wat hebben wij ons doodgelachen om die lui.
Sensor is inderdaad niet het juiste woord, maar wist zo snel even niets anders te bedenken.Koen_K schreef:Zit geen actieve sensor die spanning afgeeft hoor![]()
Zijn gewoon simpele maak-schakelaartje.
Dus gewoon ff draadjes vanaf de schakelaars trekken,
Met de kabelboom verder hoef je weinig te doen.
Vind het wel leuk van hunroyvi schreef:Dat zeg ik, malloten.
Ik zat trouwens niet in een vrachtwagen, ik kwam terug van een 16 urige werkdag![]()
Dus een van die dingen die ik mij afvroeg was wat die lui daar deden om 10 uur 's avonds aan de snelweg waar geen enkele "speciale" vrachtwagen te zien was
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
€310 ja. Maar hij is van m'n neefje, had liever een DSLRDominator33 schreef:Kost die camera niet iets van 300$ ofzo?