Ik had je op IP moeten bannen, hoewel jij er ws zo weer omheen bent.

IP bannen heeft geen zin, zoals je zelf al zegtn00n schreef:Ohhh geef me 1 goede reden om jou er weer af te trappen.![]()
Ik had je op IP moeten bannen, hoewel jij er ws zo weer omheen bent.
of gewoon van een vertrouwd iemand kopen. Als je een tijdje zoekt en rondkijkt op verschillende fora weet je vanzelf hoe een motor er bij staat. Gewoon niet de eerste de beste van marktplaats halen. (of je moet er gewoon wat geld voor achter houden)Ruben schreef:Is dat halve blok niet gaar dan als je het niet vertrouwd?
Want ik wil een enduro gaan kopen maar zit ermee dat veel mensen hem verkopen op het moment dat er iets kapot dreigt te gaan..
Dat zou ik kunnen doen, zeker omdat ik volgende zomer pas een motor nodig heb..jasperrr91 schreef:Ruben dan koop je toch gewoon eentje met een blok waar je zeker van weet dat die gaar is voor een goedkoop prijsje en neemt dat blok gelijk goed onderhanden.
Ja klopt, zoiets is het beste inderdaad..HayeSM schreef:of gewoon van een vertrouwd iemand kopen. Als je een tijdje zoekt en rondkijkt op verschillende fora weet je vanzelf hoe een motor er bij staat. Gewoon niet de eerste de beste van marktplaats halen. (of je moet er gewoon wat geld voor achter houden)Ruben schreef:Is dat halve blok niet gaar dan als je het niet vertrouwd?
Want ik wil een enduro gaan kopen maar zit ermee dat veel mensen hem verkopen op het moment dat er iets kapot dreigt te gaan..
Waar the fuck haal jij het vandaan dat ik het niet vertrouw?!Ruben schreef:Is dat halve blok niet gaar dan als je het niet vertrouwd?
Das wel het laatste wat ik zou doen bij een motorjasperrr91 schreef:Ruben dan koop je toch gewoon eentje met een blok waar je zeker van weet dat die gaar is voor een goedkoop prijsje en neemt dat blok gelijk goed onderhanden.
zuigertje 100-150jasperrr91 schreef:Naja ik kan alles cheap ass doen. Dus ik heb snel besloten dan.
Een kopen waarvan gezegd worddat alles nog goed is voor een hoge prijs, of een kopen waar van bekend ks dat het blok kapot is en je er weinig voor hoeft te geven.
Voor mij kost het hooguit 4 a 500€ om een blok compleet perfect te maken. Denk aan alle lagers big end drijfstang zuiger en eventueel andere wand honen of nieuwe erin.
Dus dan heb ik snel besloten. Dan heb je voor een leuk prijsje een perfect ding.