Het project word zoiezo uitgevoerd, alles is al uit elkaar word van de week gestraald! dus ik hoop dat iemand dat wilt doen voor mij want ben nog niet uit over de kleuren precies..
Bedankt

basDRD schreef:Zou iemand bij een DRD03 een matzwart frame, glanszwarte kappen, matzwarte achterbrug, glanszwarte velgen(spaken+naven ook) met gepolijst randje, glanszwart blok de voorvork zilver.
Het project word zoiezo uitgevoerd, alles is al uit elkaar word van de week gestraald! dus ik hoop dat iemand dat wilt doen voor mij want ben nog niet uit over de kleuren precies..
Bedankt
Regels voor de aanvragen:
- Duidelijk beschrijven wat je wilt, en hoe je het wilt
- Duidelijk foto uit de hoek waar het makkelijkste aan datgene gewerkt kan worden wat jij veranderd wilt hebben.
- Foto in hoge resolutie posten, is makkelijker tijdens het shoppen
- Aanvragen zonder foto's worden niet behandeld.
Hou je je niet aan deze regels dan kun je een warn/ban verwachten.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
ik wordt hier echt zo ontzettend moe vanDick schreef:heeij, leeft dit topic nog??![]()
ik heb ff vraagje..
zou iemand deze achterkappen op mijn Derbi willen shoppen:
Vast bedankt....
gr Dick
Doe niet zo stom, jou brommer is zo'n beetje exact hetzelfde, dus met een beetje fantasie kan jij al te weten komen hoe een pro spatbord komt te staan.luco schreef:Zou er iemand voor mij op de foto een origineel pro voorspatbord willen shoppen:
zo spatbord als D-evo ook heeft.
sorry voor het breken van je copyright D-evo