robke135 schreef:klompe of werkschoeneBart schreef:Ben ik echt de enigste die die schoenen echt lelijk vindt?!die zitte teminste geaf, in plek van die neger dinge

robke135 schreef:klompe of werkschoeneBart schreef:Ben ik echt de enigste die die schoenen echt lelijk vindt?!die zitte teminste geaf, in plek van die neger dinge
doe is foto'sroyvi schreef:Een HM Derapage![]()
Zo goed als nieuw, de blockstickertjes met nummertjes zitten er nog op. Helaas niet het aluminium frame, maar ach daar was de prijs ook naarKwam er ook achter dat er electrische start op zit
![]()
Rijd echt zoveel fijner dan een derbi, super scherp sturen dat ding.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Vind je het gek, je uitlaat is dan lekJ03P schreef:Volgens mij heb ik daar nogwel een foto van hoe dat bij mij zat, zal es ff zoeken.
Als je die slang eraf haalt hou je zo'n buisje van 3-4 cm over toch? Zonder slang maakt hij meer herrie, met slang minder. Meer doet het niet. Als je hem dichtlast heeft het hetzelfde effect als dat het slangetje erop zit. Bij HM denken ze dat het op deze manier beter werkt ofzo.![]()
Ik heb altijd zonder gereden, klonk een stuk leuker imo.
So what, gaat hun toch alleen maar om geld verdienenroyvi schreef:Faal![]()
Trouwens, mijn total losse ex derbi staat op boonstra's site. Een auto heeft mij blijkbaar helemaal niet aangereden, want er is alleen glijschade aan de rechterzijde.
Terwijl het frame zo krom als de tyfus is, volgens mij hebben ze het nog niet eens rechtgedrukt ook als ik het zo zie
duur maar wel fucking vetroyvi schreef:
Volgende keer even de lens schoonmaken![]()
Standaard voorzien van leuke extra's![]()
- Michelin Pilot Sporty's
- Racetech handkappen (supermoto)
- Skid plate
- Elektrische starter
- Snelgas
Trekt veel harder als mijn oude Derbi deed, en dan is hij nog niet eens volledig ontgrenst volgens mij. Alleen de prop is uit de uitlaat. Maar er zit een apparaatje op met 2 slangen eraan, hij gaat zo: uitlaat-"ding"-luchtfilterbox. Geen idee wat dat ding doet.
heb ik ook, maarree top tip, leg er matten rond, je gaat gegarandeerd eens op je bek als je een highkick probeert en op beton val je niet zo lief.derbi crd schreef:Bokszakkie gekocht, super fijn ding