Ruben'94 schreef:En ze zouden eigenlijk een brommer spel moeten maken :p, kan je geld verdienen met races en stunts en dan je brommer upgraden met andere uitlaten en cilinders met dat geld.
Inderdaad, heb ik ook wellis aan zitte denken, zal wel vet zijn.
Dat zou ik hardstikke lame vinden , bestaat allang maar dan met motors...
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
Ruben'94 schreef:En ze zouden eigenlijk een brommer spel moeten maken :p, kan je geld verdienen met races en stunts en dan je brommer upgraden met andere uitlaten en cilinders met dat geld.
Welk spel heb je het over dan? Ik ken geen motorcross spel oid waar je nieuwe cilinders en/of uitlaten kan kopen oid
harvik schreef:En ze zouden eigenlijk een brommer spel moeten maken :p, kan je geld verdienen met races en stunts en dan je brommer upgraden met andere uitlaten en cilinders met dat geld.
Welk spel heb je het over dan? Ik ken geen motorcross spel oid waar je nieuwe cilinders en/of uitlaten kan kopen oid
nee geen cilinders, maar wel upgrades en shit. Er valt geen geld mee te verdienen als ze een spel maken met derbi's, want alleen wij zouden het kopen
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
Dominator33, vering doet ook een hoop hoor, is dan wel niet motorisch maar je kunt er wel sneller door gaan.
Je kunt beter je vering proffesioneel laten afstellen als je motor tunen in het echt dan.
In Mx vs Atv maakt het ook wel degelijk verschil hoe hard/zacht je vering staat.
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Als je van auto's houd raad ik je echt midnight club los angeles aan!
Je kan ziek veel dingen tunen en het racen is ook nog realistisch..
Ook zit er wel een leuk verhaal in, en je kan het nu uiteraard kopen voor een lage prijs omdat het spel uit 2008 komt..
denk dat je kwa realisme met opvoeren beter bij GT5, Forza 3/4 of op zn minst shift2 moet gaan kijken..
over die laatste gesproken, ik kan daar echt uren lang een auto zitten tweaken voor die een beetje knap rijd op 1 soort circuit. maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik eigenlijk niet weet wat ik doe en gewoon met trial en error werk.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie