Nja voor zover ik weet nog niemand. Maar tis een kleine gemeente dus via via ken je iedereen wel uit nijverdal en hellendoorn. Maar niks over gehoord in het cafe vanavond. Wel prima vermaakt ofcourse damn ben me potje kachel
royvi schreef:Ik ken er wel één die echt even in coma heeft gelegen van de goldstrike, afgevoerd met ambulance en alles. Is toch minder prettig om te zien, als je hem nou niet kende ging ik er met een biertje omheen staan. Maar omdat ik hem kende is het minder fijn
Ik heb 2 uur dood op bed gelegen, ging out op een stoel, kenkerde achterover en maten van me hebben me in bed getilt, 2u later wakker worden en weer door feesten..
Gelukkig kennen ze mijn gouden regel, nooit een ambulance bellen tenzij het er echt ernstig uit ziet, punt had ik afgelopen vrijdag bijna bereikt, moest tegen luuk aan blijven praten anders had ie 112 gebeld.. voelde mn tong niet eens meer en kon amper praten, als je dan het filmpje terug kijkt schaam je je echt hard he..
dit vraagt om een post
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
royvi schreef:Ik ken er wel één die echt even in coma heeft gelegen van de goldstrike, afgevoerd met ambulance en alles. Is toch minder prettig om te zien, als je hem nou niet kende ging ik er met een biertje omheen staan. Maar omdat ik hem kende is het minder fijn
Ik heb 2 uur dood op bed gelegen, ging out op een stoel, kenkerde achterover en maten van me hebben me in bed getilt, 2u later wakker worden en weer door feesten..
Gelukkig kennen ze mijn gouden regel, nooit een ambulance bellen tenzij het er echt ernstig uit ziet, punt had ik afgelopen vrijdag bijna bereikt, moest tegen luuk aan blijven praten anders had ie 112 gebeld.. voelde mn tong niet eens meer en kon amper praten, als je dan het filmpje terug kijkt schaam je je echt hard he..
Diegene die ik ken moesten we steeds facking hard voor z'n kop slaan van de EHBO Gaf je hem echt een vieze klap, half uur later kwam er een kreun. Maar als we dat niet deden lag hij waarschijnlijk nu nog in coma
Z'n maag leeggepompt in het ziekenhuis
royvi schreef:Ik bij de trekkerslep in ons dorp altijd op de fiets, mijn mamma wordt pissed of als ik op brommer ga en bier drink (in die combinatie dan)
Beloof dat je geen bier gaat drinken, en dan na afloop als je toch bier hebt gedronken -wat toch wel gebeurt- ff douchen bij een kameraad van je, tandenpoetsen etc.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Dominator33 schreef:Gooi je derbi blok onder je fiets dan
Moek hem eerst terugkopen van de verzekering
Ligt eraan wat het hoogste bod is, als het redelijk is koop ik mijn derbi terug. Reviseer ik het blok en verkoop de derbi verder in onderdelen.
Ligt eraan wat het hoogste bod is, als het redelijk is koop ik mijn derbi terug. Reviseer ik het blok en verkoop de derbi verder in onderdelen.
Dat terugkopen van de verzekering moet je toch eens verklaren
"Ik mag niet schelden van mijn moeder" files, 7 facing uur onderweg en nog geen 500 kilometre gereden. Nu toch maar eens doortrappe. Wel oppassen, al 1 keer geflitst..
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Dat terugkopen van de verzekering moet je toch eens verklaren
Het zijn gewoon facking lijers, als je brommer total los is dan krijg je de dagwaarde uitgekeerd en wordt je brommer op een speciale site ofzo gezet. Dan gaan er "erkende gecertificeerde handelaren" op bieden, voor het hoogste bod mag jij hem terug kopen. Koop je hem niet terug dan koopt die handelaar hem