dan dikke r3 er onder en blazen

Fabian DRD schreef:mag ik vragen hoe je de roest van je chromen frame hebt afgehaald?
en weet je misschien hoe ik mijn voorvork kan opknappen?
ik heb namelijk dezelfde brommer, maar er zitten krassen op de voorvork, is dit te verhelpen?
alvast bedankt voor je reactie
sii3m3nVdB schreef:Fabian DRD schreef:mag ik vragen hoe je de roest van je chromen frame hebt afgehaald?
en weet je misschien hoe ik mijn voorvork kan opknappen?
ik heb namelijk dezelfde brommer, maar er zitten krassen op de voorvork, is dit te verhelpen?
alvast bedankt voor je reactie
roest van je frame denk ik dat jij gewoon de blanke lag laag die er nog op zit er af moet doen met verfafbijt
door die laag roest je frame eigenlijk sneller
en de krassen uit je voorvork , kan je oplossen door het te anodiseren
+1500Daan schreef:Dan zit je al snel aan een blok van 1000+ euroDick schreef:of 110 cc parmakitkrego...
Jah daar heb je gelijk in.. mijn replica cilinder heb ik ook nieuw gekocht om hem zelf in te rijden zodat ik weet wat ermee gebeurt ^^ Maar als je nu een zuiger met 1 veer in een replica cilinder douw, zou ie dan ietsjes sneller gaan?Daan schreef:Is NT idd
Tweedehands cilinders zou ik niet zo snel aan beginnen, tenzij je er zelf heen gaat om hem te bekijken etc.. Je word vaak zat bedrogen met "een prachtige cilinder" dit "perfect wand" dat. Dus kijk even uit wie je vertrouwt.
Vooral bij cilinders die veel toeren draaien is er erg snel veel slijtage.
Je kan een blok zo duur maken als je zelf wilt, je kan een simpele HPI van 200 euro kopen of een Digitale PVL van 400, een VL6 membraam van 50, of een VHM van 180. Een 2e hands pijp of een nieuwe, het is maar net wat je zelf wilt.KREGO schreef:+1500Daan schreef:Dan zit je al snel aan een blok van 1000+ euroDick schreef:of 110 cc parmakitkrego...
B-xtreme schreef:Of ik kan die andere zuiger doen en mijn replica cilinder laten tunen![]()
![]()
En de team laat ik dan afweten.. Komt er wrs ook een gia conti van de sx versie op omdat die een mooie bocht heeft en liever met bovenlangs rij..
Een yasuni r3 heb ik aljasperrr91 schreef:B-xtreme schreef:Of ik kan die andere zuiger doen en mijn replica cilinder laten tunen![]()
![]()
En de team laat ik dan afweten.. Komt er wrs ook een gia conti van de sx versie op omdat die een mooie bocht heeft en liever met bovenlangs rij..
Een mhr80 heeft zeer veel tunings potentie. Als je er dan een gewone mhr80 zuiger indoet. En de cilinder laat tunen, dan heb je een zeer snelle cilinder.
Een conti zou ik er niet op doen, dat is beetje zonde van het tunen van de cilinder, ik zou er dan ook gelijk een goeie uitlaat opdoen. Denk aan malossi mhr supermoto, yasuni r3, scr corse hm50/70 bovenlangs.
Mweh van racekees(richard) hoor ik verschillende verhalen. Hij kan het vast wel, de een vind het goed de andere vind het kut. Fokko heeft keer cilinder van hem vast gehad een die vind het beunwerk, en de andere die vind het heel netjes.B-xtreme schreef:Een yasuni r3 heb ik aljasperrr91 schreef:B-xtreme schreef:Of ik kan die andere zuiger doen en mijn replica cilinder laten tunen![]()
![]()
Een mhr80 heeft zeer veel tunings potentie. Als je er dan een gewone mhr80 zuiger indoet. En de cilinder laat tunen, dan heb je een zeer snelle cilinder.
Een conti zou ik er niet op doen, dat is beetje zonde van het tunen van de cilinder, ik zou er dan ook gelijk een goeie uitlaat opdoen. Denk aan malossi mhr supermoto, yasuni r3, scr corse hm50/70 bovenlangs.Maar ik zou terug liever bovenlangs willen..
Wil echt zo'n supermoto maar die zijn echt fucking duur xs
En op die van Yannickverlinden is al 250€ geboden en dat vind ik teveel om er over te gaan![]()
Maar Racekees heeft wel ervaringen met tunen! Weet iemand hier of ie zijn werk echt goed doet?![]()
Mvg