Welke uitlaat op airsal 70cc

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
blackracingderbi
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda

Welke uitlaat op airsal 70cc

Ongelezen bericht door blackracingderbi »

Hallo, Misschien ga ik over een tijdje mijn brommer afvoeren naar airsal 70cc maar wat voor bovenlangse uitlaat is hier nou egt goed voor ik dacht zelf aan een gianelli conti? want het is niet bepaald een hoogtoerige cilinder maarja gianelli is voor 50cc dus ik weet het niet?? :sad:
Marc
Tuner

Re: Welke uitlaat op airsal 70cc

Ongelezen bericht door Marc »

yasuni cross hm ? gebruik de search anders is
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

ik heb de vraag eergisteren ook gesteld op dit forum en volgens de jongens was gianelli goed hoor....

cross hm kan ook goed...
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Ruben'94
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: X-treme R '08

Ongelezen bericht door Ruben'94 »

Cross HM zal iets harder lopen, maar het loopt allebei goed jah. en anders SCR corse hm 50/70.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
n00n
Pro tuner
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Ongelezen bericht door n00n »

Is inderdaad net voorbij gekomen.

Rechts boven in op dit prachtige forum heb je een heel mooi balkje waar staat Search.
Deze kan je gebruiken om dingen te zoeken over het onderwerp waar je graag iets over wil weten.

Hierna zou ik je dan ook graag door willen verwijzen, want dit onderwerp is regelmatig voorbij gekomen.

Daarom sluit ik hierbij dit onderwerp, mocht je daar vragen over hebben (dus niet over het onderwerp zelf), kan je me altijd een PB sturen.

/Close.
Afbeelding
Gesloten