wat praten wij dan meschien?Jan-Jelle schreef:@Emiel: Hij is Belg, neem aan dat je dan geen Nederlands examen hebt, ofwel?;)
parmakit 110cc update p67 ciney!
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Geen Nederlands in ieder geval, tenminste, wel als "meschien" een Nederlands woord is, maar dat is het volgens mij niet.KREGO schreef:wat praten wij dan meschien?Jan-Jelle schreef:@Emiel: Hij is Belg, neem aan dat je dan geen Nederlands examen hebt, ofwel?;)
Open the Throttle and Smile
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
/care
kga meschien met jasper en wesley het blokje opbouwen en eerste maal starten:D
als wesley dat niet erg vind
kga meschien met jasper en wesley het blokje opbouwen en eerste maal starten:D
als wesley dat niet erg vind
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- mathieurnx96
- Tuner
- Berichten: 395
- Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
- Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
- Locatie: katowice
-
- Pro tuner
- Berichten: 614
- Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
- Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Zat weer eens wat te lezen hier en 't eerste wat ik dacht was; die gek heeft het nog gekocht ook!
Maar las ook dit en ik zal mijn ervaring dan wel even delen, geen idee of je er nog iets aan hebt want kan niet echt uit het verhaal opmaken of je al een keuze hebt gemaakt.
Nu m'n mening, ik kan het je zeker aanraden om te kopen mits je er de +- 500 euro voor over hebt, je komt veel makkelijker snel weg omdat die wheelies je niet zo lastigvallen en het knalt echt als een bezetene door naar de 100. Bij mij is het einde van de 4e versnelling iets van 100/110 km/u, nadeel is wel dat je in z'n 6 dan maar 125/130 gaat, dus dat is niet bijster veel harder als z'n 4. (btw, originele versnellingsbak gaat duidelijk harder op top)

Maar las ook dit en ik zal mijn ervaring dan wel even delen, geen idee of je er nog iets aan hebt want kan niet echt uit het verhaal opmaken of je al een keuze hebt gemaakt.
In mijn senda ligt een conti versnellingsbak, kost geloof ik 350/400 bij de groothandel ofzo.. maargoed, om je vraag over verhoudingen enzo te beantwoorden: conti bakken hebben een stuk langere 1e en 2e versnelling, 3e versnelling is ietsjes langer maar verschilt niet veel en z'n 4, 5 en 6 zijn weer een stuk korter als normaal, vooral als je van z'n 5 naar z'n 6 gaat ga je eigenlijk nog maar amper harder.KREGO schreef:ik al wel zijn:)
ik heb wel een vraag.
ik ga toch een andere versnellingsbakje steken.
heeft iemand ervaringen met een of andere versnellingsbak?
ik zou graag een langere 1ste versnelling hebben en liever niet sneller of miniem.
Nu m'n mening, ik kan het je zeker aanraden om te kopen mits je er de +- 500 euro voor over hebt, je komt veel makkelijker snel weg omdat die wheelies je niet zo lastigvallen en het knalt echt als een bezetene door naar de 100. Bij mij is het einde van de 4e versnelling iets van 100/110 km/u, nadeel is wel dat je in z'n 6 dan maar 125/130 gaat, dus dat is niet bijster veel harder als z'n 4. (btw, originele versnellingsbak gaat duidelijk harder op top)
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
bedankt hier ben ik wel wat mee:)Ruben schreef:Zat weer eens wat te lezen hier en 't eerste wat ik dacht was; die gek heeft het nog gekocht ook!![]()
Maar las ook dit en ik zal mijn ervaring dan wel even delen, geen idee of je er nog iets aan hebt want kan niet echt uit het verhaal opmaken of je al een keuze hebt gemaakt.
In mijn senda ligt een conti versnellingsbak, kost geloof ik 350/400 bij de groothandel ofzo.. maargoed, om je vraag over verhoudingen enzo te beantwoorden: conti bakken hebben een stuk langere 1e en 2e versnelling, 3e versnelling is ietsjes langer maar verschilt niet veel en z'n 4, 5 en 6 zijn weer een stuk korter als normaal, vooral als je van z'n 5 naar z'n 6 gaat ga je eigenlijk nog maar amper harder.KREGO schreef:ik al wel zijn:)
ik heb wel een vraag.
ik ga toch een andere versnellingsbakje steken.
heeft iemand ervaringen met een of andere versnellingsbak?
ik zou graag een langere 1ste versnelling hebben en liever niet sneller of miniem.
Nu m'n mening, ik kan het je zeker aanraden om te kopen mits je er de +- 500 euro voor over hebt, je komt veel makkelijker snel weg omdat die wheelies je niet zo lastigvallen en het knalt echt als een bezetene door naar de 100. Bij mij is het einde van de 4e versnelling iets van 100/110 km/u, nadeel is wel dat je in z'n 6 dan maar 125/130 gaat, dus dat is niet bijster veel harder als z'n 4. (btw, originele versnellingsbak gaat duidelijk harder op top)
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Daar heb je wel wat aan bedoel je..
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Heb jij ook 110cc?Ruben schreef:Zat weer eens wat te lezen hier en 't eerste wat ik dacht was; die gek heeft het nog gekocht ook!![]()
Maar las ook dit en ik zal mijn ervaring dan wel even delen, geen idee of je er nog iets aan hebt want kan niet echt uit het verhaal opmaken of je al een keuze hebt gemaakt.
In mijn senda ligt een conti versnellingsbak, kost geloof ik 350/400 bij de groothandel ofzo.. maargoed, om je vraag over verhoudingen enzo te beantwoorden: conti bakken hebben een stuk langere 1e en 2e versnelling, 3e versnelling is ietsjes langer maar verschilt niet veel en z'n 4, 5 en 6 zijn weer een stuk korter als normaal, vooral als je van z'n 5 naar z'n 6 gaat ga je eigenlijk nog maar amper harder.KREGO schreef:ik al wel zijn:)
ik heb wel een vraag.
ik ga toch een andere versnellingsbakje steken.
heeft iemand ervaringen met een of andere versnellingsbak?
ik zou graag een langere 1ste versnelling hebben en liever niet sneller of miniem.
Nu m'n mening, ik kan het je zeker aanraden om te kopen mits je er de +- 500 euro voor over hebt, je komt veel makkelijker snel weg omdat die wheelies je niet zo lastigvallen en het knalt echt als een bezetene door naar de 100. Bij mij is het einde van de 4e versnelling iets van 100/110 km/u, nadeel is wel dat je in z'n 6 dan maar 125/130 gaat, dus dat is niet bijster veel harder als z'n 4. (btw, originele versnellingsbak gaat duidelijk harder op top)
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 614
- Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
- Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Nee een getunde manston, wou toen ook een 110 nadat m'n pata negra was vastgelopen maar ik had geen zin om ruim 2000 euro in m'n blok te steken.. staat mijn project hier nergens dan..? volgens mij wel.. edit: hmm kan em niet vinden.. nja zal wel eens wat uploaden dan..
Wel een oude foto, is inmiddels al veel verder af:

Maar zal m'n eigen topic dan wel een keer maken, dus hier geen reacties over mijn project!
Wel een oude foto, is inmiddels al veel verder af:

Maar zal m'n eigen topic dan wel een keer maken, dus hier geen reacties over mijn project!
- A.A.limited
- Beginnende tuner
- Berichten: 271
- Lid geworden op: do 04 nov 2010, 17:07
- Vervoersmiddel: derbi drd limited 2005 /mhr supermoto/italkit 74
- Locatie: Wilnis
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
is een close ratio of metrakit bak niet wat ??
of zijn dat de zelfde verhoudingen als de conti ??
of zijn dat de zelfde verhoudingen als de conti ??
afstellen is dolle pret 

- 3SEN
- Tuner
- Berichten: 453
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 21:39
- Vervoersmiddel: Honda CRF 450 - suzuki sv650 (custom sf)
- Locatie: Nuland - Den Bosch [NB]
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Ohjee... komt hij ook weer even posen met dat fortdingRuben schreef:Nee een getunde manston, wou toen ook een 110 nadat m'n pata negra was vastgelopen maar ik had geen zin om ruim 2000 euro in m'n blok te steken.. staat mijn project hier nergens dan..? volgens mij wel.. edit: hmm kan em niet vinden.. nja zal wel eens wat uploaden dan..
Wel een oude foto, is inmiddels al veel verder af:
Maar zal m'n eigen topic dan wel een keer maken, dus hier geen reacties over mijn project!

haha nee hij blijft vet ruben



chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Geen reacties over zijn project hier staat er toch.
Dus aub gewoon on-topic
.
Dus aub gewoon on-topic

- 3SEN
- Tuner
- Berichten: 453
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 21:39
- Vervoersmiddel: Honda CRF 450 - suzuki sv650 (custom sf)
- Locatie: Nuland - Den Bosch [NB]
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
gvd heb nog een spelfout gemaakt ook.
wanneer gaan jullie het blokje trouwens splitsen?
wanneer gaan jullie het blokje trouwens splitsen?


chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
De gene waar ik het blokje mee splits in zijn werkplaats ligt nu aardig vol.
Paar crossmotor blokken die gereviceerd moeten worden.
Hij is er nu een weer op aan het bouwen, daarna doet die de volgende opbouwen en dan splitsen we het blok ven Krego. Als dat gedaan is gaan de carters zo snel mogelijk naar Tj-tuning.
Paar crossmotor blokken die gereviceerd moeten worden.
Hij is er nu een weer op aan het bouwen, daarna doet die de volgende opbouwen en dan splitsen we het blok ven Krego. Als dat gedaan is gaan de carters zo snel mogelijk naar Tj-tuning.
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
vandaag drd aan het uiteen schroeven.
volgende week komt xtreme in de garage staan en ga ik drd brugje er proberen in te hangen zien waar de nodige aanpassingen moeten gebeuren.
volgende week komt xtreme in de garage staan en ga ik drd brugje er proberen in te hangen zien waar de nodige aanpassingen moeten gebeuren.
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Derbi fan
- Berichten: 96
- Lid geworden op: do 10 mar 2011, 17:12
- Vervoersmiddel: Honda MT5 met 110cc Malossi alles bewerkt.
Een CBR400r krot
Een CBR600F
Een dikke VTR SP1
Je zusje/zus
Een dikke negerin.
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
Wat is de boring x slag verhouding?
Mijn MT boekt je.
- J03P
- Moderator
- Berichten: 1771
- Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
55x46 dacht ik
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
klopt, maar jasper weet het 100000% zeker:pJ03P schreef:55x46 dacht ik
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
55 om 46, je weet toch zeker wel wat je koopt?
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
- J03P
- Moderator
- Berichten: 1771
- Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Re: KREGO's 110 Parmakit Project! P1 Update 6 drd/xtreme
( π/4)x55^2x46=109.75ccm3
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten