ik heb me dit jaar een limited van 2005 gekocht .
stond nog voledig origineel en ging echt niet voruit heb nu eerst alle ringels uitgehaald enzo .
nu ben ik begonnen met de vakantie heb rockstar stickers opgehangen , rood wiel lint, shijven vooraan rood gespoten en achteraan zwart, ook heb ik mijn kickstarter, shakelpootje , carter links ook zwart gespoten en derbi logotje erin rood, achterbrug is nu ook zwart staat zeer mooi met kleine roode stukjes moertjes enzo ^^ is nu bijna af deze week normaal komen foto's .
heb gistern ook men malossi powerfilter gekocht , weet niet als dit verschil maakt ?
ben nog vanplan uitlaatje te kopen en cilinder , die uitlaat wil ik graag een 2 de hands kopen uiterlijk maakt totaal niet uit want wil hem mat zwart spuiten en lasnaden rood ^^ als iemand iets liggen geeft lieft leovince v6 bovenliggend , metra kit , of een Scr corse ^^ moet je maar pb sturen , ook andere carbu twijfel nog 19-21 del'orto . als iemand tips heeft voor cilindertje ( gaat bij mij alleen om het optrekken ,snelheid heb ik tog niet nodig hier in belgie )

Velglint zit erop ,zwarte achterbrug , zwarte kickstarter ,schakelpoot, zwart carter met roode D (niet zo goed gelukt) , Rockstar stickerset ,zwarte voetseuntjes pasagier . alleen nog luchtfilter erop steken morgen