drd pro schreef:je wou er toch ook weer een stickerset op doen. dan zou ik een stickerset van een blauwe pro pakken, met gele letters dan.
dan word ie wel erg dik
ja stickerset wil ik er ookw eer , op
liefst die met in het geel die letters er op
is het dan de blauwe drd versie? of die van een zwarte van 2006?
vandaag probleem met derbi
was aan het rijden en inees gaat hij niet meer in toeren en rijd hij niet meer , en valt uit
starte ook niet meer
dacht eerst cilnder cast gelopen , omdat hij veel minder compresie had , en hij slecht afgesteld was en te weinig benzine en lucht kreeg, dat was het niet , clinder er af gehaald niks aan te zien , morgen carbu is nakijken en kuisen
denk messcien dat sproeiertje vuil is ofzo
morgen gaat blok er ook af om brommer is mooi te kuisen en elek wat mooi weg te werken
een mrd koppelingsplaten en malossi veertjes er op te doen
en komt ook kvs uit men blok geloven , langs de kant van ontsteking ,
iemand idee wat hier aan liGT?
komt andere cilinder en doppler endurance krukkas onder
twijfel nog over clinder
moet slijtvast zijn elke dag 40+-km
mogelijkheden:
-hebo tomahawk 80
-malossi mhr 80
-malossi mhr 80 replica
-airsal 80
serup word daar bij:
doppler endurance dan
19mm
mrd koppelingsplaten en malossi veren
gia conti
(uitlaat veranderd nog wel )
MENINGEN,
???
sii3m3nVdB schreef:komt andere cilinder en doppler endurance krukkas onder
twijfel nog over clinder
moet slijtvast zijn elke dag 40+-km
mogelijkheden:
-hebo tomahawk 80
-malossi mhr 80
-malossi mhr 80 replica
-airsal 80
serup word daar bij:
doppler endurance dan
19mm
mrd koppelingsplaten en malossi veren
gia conti
(uitlaat veranderd nog wel )
MENINGEN,
???
als je zo,n end moet rijden dan zou ik voor die airsal 80 gaan want die slijtvaster als de als de mhr
je kan ook 2 zuigerveren doen met je mhr
die hebo weet ik niks van dus ...