Iemand omgeving apeldoorn nog iets nodig van easyparts? ik vind het zonde om 6 euro te betalen voor één stuurtje, dus maybe kan ik er andere mensen blij mee maken? verzendkosten op mijn.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Dominator33 schreef:Dubbelpost maar instant #care
Hoeveel zou het poedercoaten van de voorpoten en kroonplaten ong. kosten? Hoogglans zwart
Stuur maar een mooie foto naar Daan toeBoeki schreef:Moderatorpolitiek.
Dat beloofd wat goedsBoeki schreef:Relaxed...Ik zit ook maar wat te geinen. Als mijn brommer nou niet al bijna twee maanden de schuur niet uit was geweest had ik al wel een goede foto geprobeerd te maken. Ik hou het in mijn achterhoofd! Ken nog wel een mooi golfterrein hier in de buurt waar je zo op kan en waar 's avonds de zon mooi op staat, dus wie weet jat ik binnenkort de spiegelreflex met 300mm lens uit de kast.
Dat was voor ook het frame en nog wat beugeltjes en dingen. En dat was spuiten. Coaten is lopende band werk en dat komt niet zo precies als spuiten. Als ik het had laten coaten was ik de helft kwijt dusja. Spuiten van voorpoten en kroonplaten is denk ik rond de 20 euro aan lak dus ga maar uit van 50 euro als je zelf ff opschuurd, hoeft niet heel precies gewoon zodat het een beetje ruw is.Dominator33 schreef:oooooooh dat valt wel mee, javen had het over 150-200 euro
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.