Weetik nog nie, mis verloopt van tijd, zal dan wel mooi verkleuren want is d8 ik wa dunner metaal. Maar zowieso wat opschuren dat die vliegroest eraf is en dan blanke lak erop en testen die shizzle, zal donderdag of zo zijn
Ook jah, en deze steek je erin, met een bus ertussen, ook maak je de tailpipe met een trekveer vast aan de bocht, vind dat wel kicky eigk. Nu hoop ik tog dat die motor winkel morgen me pakking en andere shizzle heeft anders word het weer zon gehaast.
Nou ik heb hem helemaal met 220 geschuurd, maar voor heerewaarden meeting moet ik hem eerst lopend krijgen dan verder met de pijp, dus met un lillik uitziende pijp naar hw meeting en dan daarna naar basje sturen, dat hij hem maar afmaakt. En hem netjes maakt
Vandaag pakking binnen, dus terug in mekaar gezet:
Kicken deed ie niet (heb nieuwe kick gescoord, wel een zwarte namaak maar fuck dat) dus ik rennen en rennen na 2 keer de straat af rennen gaf ie un paar slagen wat leven, en wat een leven man ! godnondeju klinkt als een crossmotor, daarna bougie eruit, was nat. en weer schoon gemaakt droog gekickt en weer rennen, niks deze keer.
3 keer rennen ging ie aan en leek ie aan te blijven dus ik sprong erop en wou rijden 1 meter verder schoot ie omhoog in toeren??
21 mm malossi powerfilter
mhr 80
mhr supermoto uitlaat
sproeier 104, lijkt mij niet te groot. Dan zou hij evengoed aan moete gaan. 1:40 mengsel derin, olie pomp toevoer slang eraf gehaald en die nippel dicht gemaakt met een stukje dichtgetapte slang (kan dit valse lucht doen trekken?)
Luchtschroef 1,5 slag open. het lijkt mij gewoon of hij verzuipt, als ik ren doet ie alleen maar bwoooooooooaaaaaaaaap, bougie natjes (vonkt wel gewoon, kdoe morgen nieuwe bougie erin want deze zat erbij en??? je weet maar nooit)
Maar die keren dat hij aansprong voelde ik me goej jonge.