D-Evo schreef:Ik had even een vraagje,
Ik ben opzoek naar de achterwiel lager maten van een x-race?
Iemand die weet waar ik die lagers kan halen, waar ze de lagers hebben voor x-race.
...
Ik hoor het wel.
zijn denk ik de 6201 2rsr lagers( maar even in manual opzoeken) staat veelal ook op de zijkant van de lager
ik haal mijn lagers bij een landbouwmechanisatiebedrijf
kosten +- 7 eur p/st
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
dat van de schijf dat valt nog wel mee:$
maar kan iemand mij nog vertellen wat voor sproeier ik zou moeten hebben bij een std aanzuigrubber en bij deze powerfilter
ik rijd nu met sproeier 68 rond meende ik.
Heb je dan al weer gereden na die warmloper ? (jouw eerdere post eind okt.)
Je moet eerst weten wat je wilt qua snelheid etc. en daar dan je brommer op aanpassen
Prop in uitlaat / tandwielen /luchtfilter en bij die set-up moet je dan weer een hoofdsproeier
zoeken.
Begrenst met powerfilter is toch snel sproeiermaat 75 denk ik, maar dat kun je dan wel in de
sproeier-topic opzoeken.
Succes
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
D-Evo schreef:Ik had even een vraagje,
Ik ben opzoek naar de achterwiel lager maten van een x-race?
Iemand die weet waar ik die lagers kan halen, waar ze de lagers hebben voor x-race.
...
Ik hoor het wel.
zijn denk ik de 6201 2rsr lagers( maar even in manual opzoeken) staat veelal ook op de zijkant van de lager
ik haal mijn lagers bij een landbouwmechanisatiebedrijf
kosten +- 7 eur p/st
Ik haal ze ook bij een landbouwmechanisatiebedrijf, het fijne is dat mijn vader er een heeft oftewel alles voor inkoopprijs krijg ik
En wiellagers zijn meestal aparte lagers, die niet zomaar elk lmb heeft.
D-Evo schreef:Ik had even een vraagje,
Ik ben opzoek naar de achterwiel lager maten van een x-race?
Iemand die weet waar ik die lagers kan halen, waar ze de lagers hebben voor x-race.
...
Ik hoor het wel.
zijn denk ik de 6201 2rsr lagers( maar even in manual opzoeken) staat veelal ook op de zijkant van de lager
ik haal mijn lagers bij een landbouwmechanisatiebedrijf
kosten +- 7 eur p/st
Ik haal ze ook bij een landbouwmechanisatiebedrijf, het fijne is dat mijn vader er een heeft oftewel alles voor inkoopprijs krijg ik
En wiellagers zijn meestal aparte lagers, die niet zomaar elk lmb heeft.
En hoe heet dat bedrijf? en waar heeft hij het dealer schap van?
betekent gewoon dat het eigenlijk in het algemeen gebruikte lagers zijn, die ook wel worden gebruikt in tractoren en tuintractoren.
Maar zijn naturrlijk ook wel via de webshop zoals bv josdijkman.nl te bestellen
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
Waar moet je de koelvloeistof aftappen? kan het nergens vinden.
Heb al geprobeerd bij de pomp een van die 3 boutjes eruit te halen, net als bij een am6 moet maar komt niks uit, lekt dan alleen een beetje tussen het blok en de pomp.
DRD Racer 91 schreef:bij mijn luchtfilter is bij die slang die soort kit losgegaan, trekt mn brommer dan valse lucht of kan je ook zonder die kit rijden?
Vele kleine afwijkingen willen verderop nog wel eens voor een groter onduidelijk probleem zorgen.
Als je de beschikking hebt over geschikte kit dan zou ik de boel gewoon weer afkitten.
Het is (volgens sommige forumleden) geen valse lucht wat je daar mogelijk binnenkrijgt,
maar het is wel ongezuiverde lucht, wat eigenlijk niet in je carburateur zou moeten komen.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
RaliasR schreef:Vele kleine afwijkingen willen verderop nog wel eens voor een groter onduidelijk probleem zorgen.
Als je de beschikking hebt over geschikte kit dan zou ik de boel gewoon weer afkitten.
Het is (volgens sommige forumleden) geen valse lucht wat je daar mogelijk binnenkrijgt,
maar het is wel ongezuiverde lucht, wat eigenlijk niet in je carburateur zou moeten komen.
er komt geen lucht in daar want veel filters hebben die kit gewoon niet
en valse lucht is pas als die aangezogen word achter de carbu dus een spruitstuk oid
RaliasR schreef:Vele kleine afwijkingen willen verderop nog wel eens voor een groter onduidelijk probleem zorgen.
Als je de beschikking hebt over geschikte kit dan zou ik de boel gewoon weer afkitten.
Het is (volgens sommige forumleden) geen valse lucht wat je daar mogelijk binnenkrijgt,
maar het is wel ongezuiverde lucht, wat eigenlijk niet in je carburateur zou moeten komen.
er komt geen lucht in daar want veel filters hebben die kit gewoon niet
en valse lucht is pas als die aangezogen word achter de carbu dus een spruitstuk oid
een filter heeft toch enige weerstand dus in feite zou de afstelling dan niet meer kloppen