dus ik dacht kan ik beter een nieuwe prox zuiger kopen maar er zijn drie maten, op de 100ste mm, hoe moet ik nou weten welke ik moet hebben? of zijn er ergens goedkopere zuigerveren te krijgen?
alvast bedankt

je bedoelt natuurlijk voor de bromfietsjes goed genoeg;)dominicsm schreef:gewoon prox kopen hoogwaardige japanse kwaliteit;)
suc6
rijden genoeg motoren met prox zuigers.jurjen27 schreef:je bedoelt natuurlijk voor de bromfietsjes goed genoeg;)dominicsm schreef:gewoon prox kopen hoogwaardige japanse kwaliteit;)
suc6
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
70% kans als jij je cr125 naar een crossmotor zaak brengt dat die er zo'n zuiger inzetjurjen27 schreef:je bedoelt natuurlijk voor de bromfietsjes goed genoeg;)dominicsm schreef:gewoon prox kopen hoogwaardige japanse kwaliteit;)
suc6
Nope, de crossmotorzaken bij mij in de buurt hebben of orgineel honda of vertex. Waar ik mijn onderdelen haal is pro-x dealer, maar die geeft mij orgineel honda zuigertjes meejasperrr91 schreef:70% kans als jij je cr125 naar een crossmotor zaak brengt dat die er zo'n zuiger inzetjurjen27 schreef:je bedoelt natuurlijk voor de bromfietsjes goed genoeg;)dominicsm schreef:gewoon prox kopen hoogwaardige japanse kwaliteit;)
suc6
schuifmaat? :proyvi schreef:![]()
Cilindertje eraf en even iemand lief aankijken of hij met je naar de brommer/(cross)motorboer wil. Of je moet fietsen
Of heb je zelf het juiste gereedschap (weet zo de naam ff niet meer ervan)
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!