leuke gasreactie

Pieke schreef: Ik hou van tieten
Kon ook al zonder binnenrotorjens extreme sm schreef:zozo, wheely zonder koppeling.. kunnen er niet veel
leuke gasreactie
Indd kon ook al zonder deze ontsteking.J03P schreef:Kon ook al zonder binnenrotorjens extreme sm schreef:zozo, wheely zonder koppeling.. kunnen er niet veel
leuke gasreactie
Verheug me nu al op m'n setup als Die filmpjes zie.
Merk er vrij weinig van. Met wegrijden valt die naar mijn idee wel iets verder terug in toeren als ik rustig wegrij. Maar niet echt hinderend.J03P schreef:Gasreactie is wel lekker Jasper![]()
Koppel zou technisch gezien omlaag moeten gaan
Alsnog bruut geluid.
KloptKREGO schreef:jasper:
''iets langer doortrekken, klein beetje meer trekkracht, en betere gasreactie''
In princiepe heb je zo'n ding in 5 min afgesteld.tommie schreef:Is het nog veel werk om zo'n eprom af te stellen, of is het erop zetten en lopen?
En is het het geld waard zo'n ding?
Mwa als je het gereedschapt hebt valt het mee.tommie schreef:Is het nog veel werk om zo'n eprom af te stellen, of is het erop zetten en lopen?
14/53 vertand en trek hem daar door tot de 11,5/12k toerenPieke schreef:Trek je hem gewoon niet zo ver door of rij je met een vrij korte vertanding?
Als je weet hoe het moet etc indd. Maar dan wel afgesteld op de voorgeschreven ontsteking tijdstip om mee te beginnen.Blanken schreef:In princiepe heb je zo'n ding in 5 min afgesteld.tommie schreef:Is het nog veel werk om zo'n eprom af te stellen, of is het erop zetten en lopen?
hij trekt em niet ver door.. viel mij ook al op.Pieke schreef:Trek je hem gewoon niet zo ver door of rij je met een vrij korte vertanding?