Banden eraf op werk, gratis dus, zelf uitspaken, coaten €30 de velg, anodiseren €50,- voor set naven, zelf inspaken, laten richten voor €60,-.

Boeki schreef:Mwa, dat ga ik denk ik goedkoper doen.![]()
Banden eraf op werk, gratis dus, zelf uitspaken, coaten €30 de velg, anodiseren €50,- voor set naven, zelf inspaken, laten richten voor €60,-.
Wat doe je dan nog op een brommer/Derbi-forum vraag ik me af als je er toch zo over denkt?n00n schreef:Boeki schreef:Mwa, dat ga ik denk ik goedkoper doen.![]()
Nou nou, poe poe. Jij wel.
Ik doe alles zelf op coaten na, maar ik denk toch echt dat jij iets vergeet.
Je noemt bijvoorbeeld geen nieuwe spaken, alleen als je een mongol bent zet je dezelfde spaken er weer in.
Motor is even wat anders dan die "Ik mag niet schelden van mijn moeder" brommers.
Het is inderdaad grotendeels op gehoor. Maar ook voelen en kijken is een groot deel.Limburger schreef:Nu weer fijn over zijn Yamaha, boeki beetje gepast reageren mag. En noon ook ff inhouden.
Ontopic maar weer.
Hoe doe jij die spaken spannen? gewoon opt gehoor of niet, kheb us gepraat met un fiets maker, tis niet makkelijk dat heb ik wel gezien. er zijn ook zoon moment sleutels voor of niet>? Maar die waren volgens die velgen krl die mijn velgen gedaan heeft niet fijn. Hun deden alles opt gehoor??
Dacht jij dat ik dat serieus meende??HayeSM schreef:als er op het hele forum iemand is met domme opmerkingen..
Boeki schreef:Dacht jij dat ik dat serieus meende??HayeSM schreef:als er op het hele forum iemand is met domme opmerkingen..
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Houd jij van piemels?Boeki schreef:Rijd dat een beetje lekker zo?
Jij ook?-=TB=- schreef:Houd jij van piemels?Boeki schreef:Rijd dat een beetje lekker zo?