poline race oli.... daardoor loopt ie als een gazonmaaier en dus ook soepeler waardoor hij harder gaat

of mag hij geen 66 lopen??
Propje er uit tikken lijkt me een betere oplossing. ga van de zomervakantie wel wat aan de snelheid doen maar ouders werken niet meecascas#23 schreef:tip voor de nieuwe oli...
poline race oli.... daardoor loopt ie als een gazonmaaier en dus ook soepeler waardoor hij harder gaat![]()
of mag hij geen 66 lopen??
ik heb ontdekt dat het vaker voor komt als ik rechtsom weg rijd of me stuur ver er naar toe beweeg. waarschijnlijk zal het bij me balhoofd zitten. ga over 2 weekjes of zo wel effe fixen als ik vakantie hebjony schreef:ja, die kilometer teller hadk ook gekogt maar moest hele bedrading weer vervange, was focktop dus die staat weer op MP...was echt (...)
bedankt kereltjejamieb3 schreef:hee keltie, je hebt egt ziek mooie drd man! zou tog proberen je ouders overr te halen haha mot er niet aan denke dat ie zo zacht loopt...
haha astebliefHuug schreef:bedankt kereltjejamieb3 schreef:hee keltie, je hebt egt ziek mooie drd man! zou tog proberen je ouders overr te halen haha mot er niet aan denke dat ie zo zacht loopt...