Tunen?KREGO schreef:gewoon afwerken.
meschien lichtjes tunen.
Je hebt toch nog nooit met zo'n cilinder gereden, dan weetje ook niet hoe je hem getuned wil ja

Maar cilindertje ziet er leuk uit

Tunen?KREGO schreef:gewoon afwerken.
meschien lichtjes tunen.
Verdien je dat per maand? Tikt dan wel lekker aan dan:happy:KREGO schreef:inderdaad.
gisteren mijn zwarte uurtjes ontvangen.
400€ gaat naar een andere hobby.
de andere 250€ gaat naar de uitlaat berekening en lassen + verzendkosten enzo.
Als je vermogens afgifte versoepeld ga je alsnog harder in een bepaald gebied. Dus als dat aangepast word klopt de berekening van de uitlaat minder goed, dus zonde van zijn berekening.royvi schreef:Verdien je dat per maand? Tikt dan wel lekker aan dan:happy:KREGO schreef:inderdaad.
@jasper
Tunen wil niet zeggen harder laten lopen, meestal is tunen de cilinder zo maken op de wens van de klant. (soepelere vermogensafgifte bijvoorbeeld). Maar afwerken is idd genoeg denk ik, eerst maar eens zien hoe het loopt
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Een soepelere vermogensafgifte betekend niet dat je 'harder' gaat. Bij een cr500 zou je bijvoorbeeld de cilinder zo kunnen laten tunen dat de keiharde powerband minder krachtig wordt maar wel wat vroeger begint. Puur om deze motor beter in controle te kunnen houden.jasperrr91 schreef:Als je vermogens afgifte versoepeld ga je alsnog harder in een bepaald gebied. Dus als dat aangepast word klopt de berekening van de uitlaat minder goed, dus zonde van zijn berekening.royvi schreef:Verdien je dat per maand? Tikt dan wel lekker aan dan:happy:KREGO schreef:inderdaad.
@jasper
Tunen wil niet zeggen harder laten lopen, meestal is tunen de cilinder zo maken op de wens van de klant. (soepelere vermogensafgifte bijvoorbeeld). Maar afwerken is idd genoeg denk ik, eerst maar eens zien hoe het loopt
Doe niet zo hypocriet loempiavouwer, jij komt hier alleen maar om je troep te verkopen.chunho schreef:kale kut jappool wtf doe jij op dit forum jij loopt alleen maar derbi's te haten![]()
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Kale vandalen niet zeiken, en chunn ook nietRoyal Club schreef:Doe niet zo hypocriet loempiavouwer, jij komt hier alleen maar om je troep te verkopen.chunho schreef:kale kut jappool wtf doe jij op dit forum jij loopt alleen maar derbi's te haten![]()
Dat hoeft niet het is het veranderen van moment van het trekken bijvoorbeeld, je verdraait de boel nu een beetje. In het begin had je het over "harder lopen", nu over harder optrekken.jasperrr91 schreef:Als je powerband vroeger begint ga je toch in de gebied harder kwa optrekken?