Iemand ervaring met de Yasuni cross, niet Hm?
Heb natuurlijk op internet gezocht maar kon niet veel bruikbaars vinden.
Is deze laagtoerig? en wat is de top ongeveer met 12/53 of iets in die richting?
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Ruben'94 schreef:Iemand ervaring met de Yasuni cross, niet Hm?
Heb natuurlijk op internet gezocht maar kon niet veel bruikbaars vinden.
Is deze laagtoerig? en wat is de top ongeveer met 12/53 of iets in die richting?
is hoogtoerig en de meeste rijden met 13/53 en dan zit je rond de 90 gok ik.
ja met die uitlaat heb je altijd wat gestotter onder de pb, mijne is bijna perfect afgesteld je moet er mee leven, eenmaal in de pb trekt hij als een beest top rond de 85 twv 13-53
Ruben'94 schreef:Heb jij een yasuni cross? maakt ie mooi of veel geluid? en roest hij snel?
Dus met 12/53 zit ik wel veilig als ik niet boven de 80 wil rijden?
Ja maar ik weet niet zeker of je dan geen overtoeren maakt.
Hallo, ik kan een goedkope zgan yasuni r3 kopen van een kennis
Zou deze goed lopen met een mhr80 replica cilinder en 21mm carbu?
De r3 heeft een powerband van 9000-13000 en ik d8 dat dat wat te hoogtoerig zou zijn voor mijn cilinder?
iemand ervaring met deze uitlaat? http://link.marktplaats.nl/444672028" onclick="window.open(this.href);return false;
het is een replica van een gianelli conti.
ik het trouwens alleen intresse in de bocht+flens enzoo want die demper is lelijk
Beschrijving
De uitlaat is uit de verpakking gehaald en alleen gemonteerd geweest, is niet mee gereden dus ZGAN! er zit geen krasje of deukje op. Helemaal compleet alle klemmen en beugels. Ik wil er rond de €70incl. voor.
gr harm
HAHA nooit mee gereden.
Die roest komt er waarschijnlijk op van het niet er mee rijden anders had hij nooit zo verroest kunnen zijn
voor 70.- kan je vast wel een echte bocht (2e hands) kopen dus geen replica. Ik laat advertenties met dit soort rare verhalen altijd al gelijk links liggen
Beschrijving
De uitlaat is uit de verpakking gehaald en alleen gemonteerd geweest, is niet mee gereden dus ZGAN! er zit geen krasje of deukje op. Helemaal compleet alle klemmen en beugels. Ik wil er rond de €70incl. voor.
gr harm
HAHA nooit mee gereden.
Die roest komt er waarschijnlijk op van het niet er mee rijden anders had hij nooit zo verroest kunnen zijn
voor 70.- kan je vast wel een echte bocht (2e hands) kopen dus geen replica. Ik laat advertenties met dit soort rare verhalen altijd al gelijk links liggen
Van rond liggen kan een uitlaat prima gaan roesten. Tis en blijft blank plaatstaal he.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie