ik zal me even voorstellen, ik ben vince janssen steenberg ben 19 jaar en kom uit een klein gehucht genaamd altforst.
mijn verleden kwa brommers is niet zo groot helaas, ik heb vanaf me 16e tot me 18e een derbi senda sm x-treme gehad, deze was vrij standaard alleen had een gianelli conti uitlaat waardoor die ongeveer 90 liep, natuurlijk krijg je nadat je hem verkoopt spijt en blijft het de hele tijd kriebelen om weer een derbi te gaan rijden, laatst kwam ik op internet voor een mooie prijs een aantal onderdelen en ziedaar was het idee om een project te beginne en met mijn eigen ideeen een brommer op te bouwen.
maargoed genoeg gelult over mij, nu naar het project! mijn idee voor het project is om een brommer te bouwen waarvan iedereen denkt dat deze compleet verbouwd is maar die er tog nog standaard uitziet, jaja snappie m

ik bouw de brommer op met de volgende onderdelen:
-usd voorvork drd pro
-prolink systeen drd pro
-frame x-race 2006 omgelast naar prolink en aangepast voor kappenset
-velgen drd pro
- nieuwe type blok met 4600 kilometer met complete kabelboom en koeling
kappensetideeen
-voorspatbord drd racing
-crosskap yamaha yzf 125 met 2 spotjes
-radiateurkappen sm x-treme
-achterkappen drd racing
genoeg gepraat, hier alvast wat foto's van het idee, er komen er nog meer van de verschillende onderdelen en de vordering
foto's zijn wel telefoonkwaliteit

ideeen zijn altijd welkom!
en ojah die bierkratten waren op vandaar de stoel, ik weet dat het eigelijk niet kan maarjah

na lange tijd niks gedaan te hebben heb ik mijn project maar weer eens opgepakt!
heb de afegelopen week veel gedaan al zeg ik het zelf

ik heb het frame afgelast compleet met alle ophangpunten, complete kabelboom kvs systeem en motorblok geinstalleerd, en heb ook nog een paar veranderingen aangebracht in de plannen, het prolinkveersysteem heb ik eruitgehaald en hiervoor komt een standaard achterbrug alleen het idee voor iets origineels moet er natuurlijk wel blijven dus het plan om de achterbrug 12,5cm te verlengen en het veerophangpunt 1,5cm te verhogen, dit had ik namelijk even uitgemeten en op de brommer toegepast en dat zag er echt gruwelijk vet uit!
ik ben tevens nog op zoek naar een mooie 2ehandse uitlaat, iets in de zin van een yasuni spr3/metrakit sp, jollymoto of malossi uitlaat dus als iemand toevallig nog een mooi uitlaatje heeft liggen hoor ik dat graag!
nou genoeg gelult hierbij foto's van de vooruitgang al zeg ik het zelf