Ik zoek een nieuw achterspatbord met ledverlichting waar ik mijn originele knipperlichten op kan zetten. Ik had er wel gezien maar die moet je dan aanpassen want die passen origineel niet. Weet iemand een adresje waar ik wel een plug and play kan vinden?
Hij moet wel me kenteken verlichten zodat ik geen gezeik kan krijgen met de politie. Ik heb nu nog een origineel achterspatbord maar dat kan echt niet http://opvoeren.nl/shop/onderdeel_u.asp ... -Cross_983" onclick="window.open(this.href);return false;
dees had ik gezien maar die past niet, dan zal ik moeten gaan zagen of warmstoken en dan buigen.
Ik heb heel simpel een stuk traanplaat op maat uitgeboord, goed gebogen en achterlicht (los gekocht) en kenteken op plaats gemaakt, ik kan er wel even fotootje van maken als je wilt.
Trouwens, moet je kenteken verlicht zijn? Bij ori. taartschep is dit toch ook niet?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
al al gezien, maar niet voor de xtreme ik denk dat ik gwn zn plastiek ga kopen en dn warmstoken en buigen.
Dan ben ik goedkoper uit, iets vn 40 euro op easyparts, als ik da bij hem doe ben ik 20 euro kwijt plus nog een nieuw achterlicht en knipperlichten. Bij die op easyparts zit standaard ook al ledlicht in.
haha dan zou ik eerder voor 5 euro een stukje traanplaat halen, en daarmee gaan frabrieken. met een bankschroef en een ijzerzaag kun je al snel wat mooiers maken dan met plastic warmstoken.
Die plastic houders zijn ook erg flexibel.
Ik had voor 20euro een achterlichtje gekocht en voor een 10tje een plaatje op maat laten maken bij een metaalbewerkingsbedrijf.
Voor foto's moet je maar even in me topic kijken.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
zou dees niet gwoon op mijn xtreme passen>? http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5784" onclick="window.open(this.href);return false;
Ander zaag ik dr een stukje aan de onderkant vanaf en klaar, niemand die het merkt
harvik schreef:zou dees niet gwoon op mijn xtreme passen>? http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5784" onclick="window.open(this.href);return false;
Ander zaag ik dr een stukje aan de onderkant vanaf en klaar, niemand die het merkt
Dat past. Toen ik mijn X-treme kocht zat die er bij. En aangezien het achterste deel van het frame hetzelfde is moet dat gewoon gaan passen. Bij mij zijn er geen extra gaten in geboord, dusja, op mij X-treme past ie, en dan past ie ook op die van jou.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
bij mij op mn extreme paste die drd taartschep na licht dremelwerk, er zitten gleuven in het plasti voor het frame maar dit was bij mij te smel van dat dremelwerk zie je achteraf niets na het in elkaar zetten. Voor zover ik het weet is trouwens kentekenverlichting niet verplicht. Maar wel verplicht om een nieuwe brommer mee uit te rsuten(heb t ooit wel eens opgezocht en waren toen geen boetebedragen voor)
ik heb zelf wel eens wat met alu lopen rommelen maar vond t eindresultaat toch niet echt bevredigend