laagtoerigste 70/80cc voor nt
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 208
- Lid geworden op: di 07 dec 2010, 16:13
- Vervoersmiddel: derbi senda
laagtoerigste 70/80cc voor nt
ik zit steeds te twijfelen voor de laagtoerigste 70 of 80 cc cililnder voor nt blok. moet kunnen rijden met ori krukas en koppeling misschien malossi veertjes. ook met 17.5mm carb, komt later wel 21mm ofzo op.
dacht zelf aan de mhr 80 replica of gila 74cc. weet er iemand welke van de 2 laagtoeriger is? of eentje nog laagtoeriger dan deze?
mvg
dacht zelf aan de mhr 80 replica of gila 74cc. weet er iemand welke van de 2 laagtoeriger is? of eentje nog laagtoeriger dan deze?
mvg
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
Waarom een nieuw topic?
In ieder geval, als ik jou was zou ik voor mhr 80 replica gaan. Prima cilinder, ongeveer 11.000 toeren max. Laagtoeriger dan een gilardoni, alhoewel dat nog geen eens zo heel veel scheelt. Voor de rest zijn de cilinders aardig te vergelijken. De replica is wel wat duurder (bij josdijkman scheelt het 35 euro geloof ik).
In ieder geval, als ik jou was zou ik voor mhr 80 replica gaan. Prima cilinder, ongeveer 11.000 toeren max. Laagtoeriger dan een gilardoni, alhoewel dat nog geen eens zo heel veel scheelt. Voor de rest zijn de cilinders aardig te vergelijken. De replica is wel wat duurder (bij josdijkman scheelt het 35 euro geloof ik).
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
Uh de mhr is misschien niet zo hoogtoerig als de metrakit, maar nog steeds hoogtoerig en zeker meer als de gilardoni.
Airsal 70 is ook laagtoerig, alleen niet supersnel.
Airsal 70 is ook laagtoerig, alleen niet supersnel.

-
- Pro tuner
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
- Locatie: Ederveen
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
top performances 70 is ook laagtoerig...
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
Hij heeft het over de mhr replica, die is zeker niet hoogtoerig. Gilardoni draait er meer. Airsal zou ik trouwens niet laagtoerig willen noemen.n00n schreef:Uh de mhr is misschien niet zo hoogtoerig als de metrakit, maar nog steeds hoogtoerig en zeker meer als de gilardoni.
Airsal 70 is ook laagtoerig, alleen niet supersnel.
En de TP70 is er niet voor het nieuwe type blok.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 208
- Lid geworden op: di 07 dec 2010, 16:13
- Vervoersmiddel: derbi senda
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
dus wat zou ik doen? moet rijden met een yasuni cross en 17.5mm carb
- MonsterDerbi
- Schakelrijder
- Berichten: 106
- Lid geworden op: za 11 dec 2010, 17:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster
- Locatie: Amsterdam
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
TP70 is hetzelfde als DR70 en die is voor nt blokPau1 schreef:Hij heeft het over de mhr replica, die is zeker niet hoogtoerig. Gilardoni draait er meer. Airsal zou ik trouwens niet laagtoerig willen noemen.n00n schreef:Uh de mhr is misschien niet zo hoogtoerig als de metrakit, maar nog steeds hoogtoerig en zeker meer als de gilardoni.
Airsal 70 is ook laagtoerig, alleen niet supersnel.
En de TP70 is er niet voor het nieuwe type blok.
- nope
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: wo 13 apr 2011, 15:21
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude
- Locatie: Gemeente Staphorst
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
LULKOEK. TP of DR 70 bestaan niet voor nieuw type.MonsterDerbi schreef:TP70 is hetzelfde als DR70 en die is voor nt blokPau1 schreef:Hij heeft het over de mhr replica, die is zeker niet hoogtoerig. Gilardoni draait er meer. Airsal zou ik trouwens niet laagtoerig willen noemen.n00n schreef:Uh de mhr is misschien niet zo hoogtoerig als de metrakit, maar nog steeds hoogtoerig en zeker meer als de gilardoni.
Airsal 70 is ook laagtoerig, alleen niet supersnel.
En de TP70 is er niet voor het nieuwe type blok.
Derbi Gpr nude. Dr70, 21mm, ori paip
CRF 250, 2006
CR 250 1989
CRF 250, 2006
CR 250 1989
- MonsterDerbi
- Schakelrijder
- Berichten: 106
- Lid geworden op: za 11 dec 2010, 17:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster
- Locatie: Amsterdam
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
Oke if you say so, ik dacht dat dr wel voor nt was, niet de tp.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 216
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 17:52
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Pro 2007
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
DMP70cc nt rijdt denk ik lekker als je veel koppel en laagtoerig wil.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 208
- Lid geworden op: di 07 dec 2010, 16:13
- Vervoersmiddel: derbi senda
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
ja maar dmp vertrouw ik niet echt, airsal is middeltoerig dacht ik, dus blijft de gila 74 over? is net laagtoeriger als de mhr80 repl?
- derbiracing
- Tuner
- Berichten: 402
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 18:14
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
ik haalde 14500rpm met mijn airsal 70... is dat middentoerig?
iig, denk dat de gila 74cc beter is, is een hele zuinige cilinder ook, ik reed er 1 op 22 mee
heb hem trouwens ook nog te koop

iig, denk dat de gila 74cc beter is, is een hele zuinige cilinder ook, ik reed er 1 op 22 mee
heb hem trouwens ook nog te koop


-
- Beginnende tuner
- Berichten: 229
- Lid geworden op: wo 06 apr 2011, 21:03
- Vervoersmiddel: Senda DRD Evo limited '10
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
gilar is hoogtoeriger als MHR repl
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
-
- Tuner
- Berichten: 436
- Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 09:30
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
ik heb toevallig gister de dmp 70cc binnen gekregen
maar weet pas over een tijdje wat die gaat doen. is wel 2e hands en volgends de vorige eigenaar bij josdijkman bijgewerkt(alleen afwerking geen tuning)
mij spreekt vooral het gietijzer zijn aan en laagtoerig. Ik zoek niet perce het snelste en verwacht ook niet dat hij dat is. Verder is hij natuurlijk niet duur(128 inclusief verzendkosten). Maar je kan ook natuurlijk een gilardoni 74cc of een airsal 80cc nemen. alleen kan je voor het prijsverschil de DMP laten afwerken.

mij spreekt vooral het gietijzer zijn aan en laagtoerig. Ik zoek niet perce het snelste en verwacht ook niet dat hij dat is. Verder is hij natuurlijk niet duur(128 inclusief verzendkosten). Maar je kan ook natuurlijk een gilardoni 74cc of een airsal 80cc nemen. alleen kan je voor het prijsverschil de DMP laten afwerken.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 208
- Lid geworden op: di 07 dec 2010, 16:13
- Vervoersmiddel: derbi senda
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
oke iemand die het zeker weet: laagtoerigst op yasuni cross, gila 74 of mhr 80 rep
-
- Pro tuner
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
- Locatie: Ederveen
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
de Mhr replica...derbiii schreef:oke iemand die het zeker weet: laagtoerigst op yasuni cross, gila 74 of mhr 80 rep
-
- Derbi fan
- Berichten: 54
- Lid geworden op: vr 25 mar 2011, 23:09
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD
Re: laagtoerigste 70/80cc voor nt
Dus de MHR Replica draait ongeveer 11k toeren?
Hoeveel toeren draait de Gila en de normale MHR dan?
Hoeveel toeren draait de Gila en de normale MHR dan?