Die lak is bagger hoor.
Royal club van dit forum heeft dit gedaan/ geprobeerd bij zijn geannodiseerde honda xr velgen en die is er behoorlijk lang zoet mee geweest. Dus dat zegt toch wel wat over de kwaliteit.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Wat is er uberhaupt speciaal aan die 'special edition' van jou?harvik schreef:die van mij zijn gepoedercoad, is dit altijd bij de xtreme of alleen omdat ik een special edition heb?
Lijkt mij een strak planjasperrr91 schreef:Naja zullen dit topic verder maar niet vol spammen met of het wel of niet een speciale editie is die van harvik.
Maar lekker on-topic te bijven en over de x-treme van kimberly verder blijven praten.
Ja BOEKI ik ga zelf mijn wielen weer opspaken dat heb ik veel vaker gedaan en een drd wiel is volgens mij het zelfde gespaakt als een xtreme wiel.Boeki schreef:kcracy, jij spaakt toch zelf je wielen weer in? Kan je dat ook bij drd wielen?
Haha, je had het al door.kcracy schreef:En om alvast op je volgende vraag een antwoord te geven BOEKI ik doe dit niet voor anderen ivm werk andere hobby,s en tijdgebrek![]()
dus helaas BOEKI.
Is wel jammer, denk dat hier wel veel animo voor was geweest als je dit voor andere wou gaan doen.kcracy schreef:En om alvast op je volgende vraag een antwoord te geven BOEKI ik doe dit niet voor anderen ivm werk andere hobby,s en tijdgebrek![]()
dus helaas BOEKI.
Ja animo zal er wel voor zijn 4MX bood deze dienst ook aan en daar was ook wel veel reactiejasperrr91 schreef:Is wel jammer, denk dat hier wel veel animo voor was geweest als je dit voor andere wou gaan doen.kcracy schreef:En om alvast op je volgende vraag een antwoord te geven BOEKI ik doe dit niet voor anderen ivm werk andere hobby,s en tijdgebrek![]()
dus helaas BOEKI.
Maar begrijpelijk