en ik zou die lap op de schijf laten zitten, heeft toch wel wat
Ik denk toch dat ik de lak er weer ga afhalen van mijn schijven maar ik ga nu eerst proberen om het van mijn velgen te krijgenharvik schreef:ke sgoedidd zit wat in ja,
en ik zou die lap op de schijf laten zitten, heeft toch wel wat
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja het wordt wel gauw vies door remstof maar door regematig schoon maken is dat natuurlijk bij te houdenDick schreef:Ik vond dat oude wel nice, maar snap wel dat je het zo doe..
Ik heb het hart van me remschijven wit gespoten, en hoe vaak je het ook schoon maakt, het is snel vies...
Vooral achter;)
Ach het houd je van de straat hePTR2409 schreef:Zonde van je tijd, maarja nu weet je dat ook weer!
Ik vind dit wel een leuk project om te volgen, kijk elke keer of er een update is xD
Een remschijf mag je niet stralen he!!PTR2409 schreef:Je vind er altijd leuke tips tussen voor je eigen brommer
Morgen ga ik beginnen aan mijn remschijfme vader gaat hem eerst stralen daarna ga ik hem lekker verfen
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Ik zou de remschijf gaan schuren en niet stralen of je vader moet al kunnen glasparelen het resultaat volg ik wel in je topicPTR2409 schreef:Je vind er altijd leuke tips tussen voor je eigen brommer
Morgen ga ik beginnen aan mijn remschijfme vader gaat hem eerst stralen daarna ga ik hem lekker verfen
Exactly RITSKESM_Ritske schreef:Ziet er beter en strakker uit zo. Vind het met dat verf erop veel te druk, en het blijft toch nooit lang mooi.
Ha goed opgeletderbi-0172 schreef:Schijven zien er ook prima uit zo, alleen die boutjes in je schijf voor ben ik niet van je gewend
Ja ieder zijn eigen smaak en mening en daar moet je respect voor hebbenoffroad schreef:soms ik niks mooier dan al die poespas