Kan geen toeren maken!

Algemene vragen over Derbi.
Kvinn
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2009

Kan geen toeren maken!

Ongelezen bericht door Kvinn »

Hallo,

Ik wou vanmorgen naar school rijden met mijn Derbi drd Racing (standaard opgevoerd, met standaard uitlaat). Maar vanaf het begin toen ik wegreed trok mijn brommer al geen toeren. Ik kwam amper vooruit :wall: . Gister was nog alles goed. Hij had wel 4/5 dagen stilgestaan maarja. Ik heb nog niets gecontrolleerd. (Met choke doet die helemaal niets ;S, en als ik geen gas geef slaat die af. Dus moet wel heletijd volgas geven. )Want heb ik nog geen tijd voor gehad :p moest eerst naar school toe. Ik denk zelf dat die te weinig benzine krijgt? Maar misschien weten jullie iets. Dan hoef ik niet alles open te breken

Alvast bedankt!

Kevin Wouda! :mrgreen:
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Re: Kan geen toeren maken!

Ongelezen bericht door Jasper »

Eerder te weinig lucht.
Want als die te weinig benzine kreeg zou die met choke beter moeten lopen. Met de choke aan laat die minder lucht door.
Kijk je luchtfilter elementaar is na, en kijk even naar je bougie.misschien is die vet geslagen.
Kvinn
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2009

Re: Kan geen toeren maken!

Ongelezen bericht door Kvinn »

Thanks voor snelle reactie. Ik zal thuis eens kijke. Ik heb laast ook iets gedaan aan het dat plaatje voor de luchtinlaat (opnieuw eruit en erin gezet). Dus zal ff kijken als die misschien erin is gegaan.
Plaats reactie