Zo'n hok is niet voor uit te branden...Xtreme sm schreef:nouwja, alstie maar loopt healoopt allicht harder dan een doorsnee senda
Doet zowat geen enkele telefoon meer tegenwoordigDominator33 schreef:Een kapot binnenscherm van mn HTC, zat er op te wachten aangezien het buitenscherm al vol met barsten zatdie dingen houden het nooit de volle 2 jaar vol bij mij
Rofl doet net alsof er trappers op zitten, waarom moet alles tegenwoordig bij een hoop supersnel zijn?mtijn schreef:Zo'n hok is niet voor uit te branden...Xtreme sm schreef:nouwja, alstie maar loopt healoopt allicht harder dan een doorsnee senda
Haha, pauper..jeff schreef:Rofl doet net alsof er trappers op zitten, waarom moet alles tegenwoordig bij een hoop supersnel zijn?mtijn schreef:Zo'n hok is niet voor uit te branden...Xtreme sm schreef:nouwja, alstie maar loopt healoopt allicht harder dan een doorsnee senda
Je kan ook met iets dat misschien iets minder is plezier beleven, en mag ik dan ook eens vragen waar je zelf op rondtuft?
gefeliciteerd!n00n schreef:Keihard geslaagd voor me zware AVB!
Had licht al, maar was verlopen door me aruba avontuurtje.
Goed bezign00n schreef:Keihard geslaagd voor me zware AVB!
Had licht al, maar was verlopen door me aruba avontuurtje.
Jep, reed eerst op ene lichte motor, je merkt verschil totaal niet, maarja.derbi crd schreef:Goed bezign00n schreef:Keihard geslaagd voor me zware AVB!
Had licht al, maar was verlopen door me aruba avontuurtje.Hoe zit dat nou precies met licht en zwaar avb. Rijd je dan op een lichte motor ofzo?
Ben 21 en les gewoon op een zware motor, dus krijg gewoon zwaar rijbewijs neem ik aan?
Het is maar net wat je in gedachte hebt wat je wilt gaan doen op de motor, ik verwacht er ook flink mee te gaan toeren dus richting frankrijk of richting oosterijk. En dan heb je aan een supermotard ook niet super veel, leek mij namelijk ook leuk hoor een supermotard alleen zo ontzettend onpractisch..mtijn schreef:Haha, pauper..mtijn schreef:Zo'n hok is niet voor uit te branden...Xtreme sm schreef:nouwja, alstie maar loopt healoopt allicht harder dan een doorsnee senda
Ik rij zelf op een Ktm 525 op supermotard velgjes..
kut vor jeoffroad schreef:warmloper cilinder en zuigen totaal afgeschreven
daar gaat mijn airsal van 185 euro