ik ben ff bij de bromboer geweest en probleem is opgelost.
je kon de hele klauw gewoon verplaatsen en waarschijnlijk is deze bij het inzetten iets verschoven
Bier zonder alcohol is als een BH aan de waslijn. Het beste is eruit!
derbidrd07 schreef:Weet iemand of ik de radkapstickers van een limited kan bestellen en de stickers op de zijkappen van een drd racing '07? (op easyparts) of kun je alleen hele setjes krijgen?
Alleen hele setjes van rond de 80 euro denk ik;)
En waar kan ik die vinden? (kan ze et vinden tussen originele onderdelen op easyparts)
Je hoeft je sproeier toch niet te veranderen als je brommer gewoon weer goed loopt en de bougi koffiemelk bruin is. Ik heb er namelijk een gianelli conti ondergelegt ipv mijn originele ontgrensde uitlaat.
Weet iemand of dit gewoon normaal is want mij lijkt het wel omdat hij niet inhoud en gewoon keurig door trekt en niet inzakt.
Als hij helemaal goed is, niet te warm wordt o.i.d. dan hoef je niks te veranderen.
Altijd dat doodgestaar op de bougie, de bougie kán soms wel bij 4 verschillende sproeiers toch koffiemelk bruin zijn. Ik stel altijd gewoon af dat hij lekker loopt.
het afstelle van me derbi lukt niet echt:(
ik heb eeen derbi senda sm 2007
Ik heb een ontgrensde derbi senda met gianelli conti die volgens mij lek ofiets is?
Want hij maakt hij herrie alsof het koninginnenacht is en hij rijd maar 65 in zijn 6:O
setup alles ontgrenst twv 13-53 sproeier 96. zit ik met de sproiermaat goed of hoe maak i khem goed lopend
Er zit niks in wat kan bederven voor zo ver ik weet. Misschien dat het een heeel klein beetje ontmengt raakt na verloop van tijd maar dat is een kwestie van schudden. Denk dat het de productie datum is;)
Hoe krijg je een as van een DRD achterwiel er uit? Heb nu al wat geprobeert maar is het normaal dat hij muur vast zit en je hem er niet uit getikt krijgt?
Zit het nog ergens anders vast ofzo?
Ik heb nu nog een standaart derbi xtreme 2008, die heeft 17,5 carb begrensd op 14mm toch? en ik zou graag gaan ontgrenzen heb nu al mijn gia conti enzo maar als ik alleen mijn uitlaat ontgrens en dan een andere sproeier, en ik hou mijn 14mm carb gaat dit verschil maken in snelheid als ik 14 hou of 17,5 ga? Of als ik uitlaat ontgrens moet ik dan carb ook doen of is 14houden geen probleem?
Adriaan schreef:Hoe krijg je een as van een DRD achterwiel er uit? Heb nu al wat geprobeert maar is het normaal dat hij muur vast zit en je hem er niet uit getikt krijgt?
Zit het nog ergens anders vast ofzo?
eerste keer eruit bij mij was ook klote, je moet gewoon hard meppen met een gewone hamer.
wel even een moer erop doen anders mep je de draad kapot
Hoe weet je wanneer je balhoofdlagers vervangen moeten worden? Mijn brommer heeft al 20 000km gelopen, en de balhoofdlagers hebben geen speling en lopen gewoon soepel.