jasperrr91 schreef:Haha nee, die ruil ik niet danoffroad schreef:ja goed advies kost wat he(Wil je dan de tank en rad kappen ruilen?)
Wie niet waagt, wie niet wint!

jasperrr91 schreef:Haha nee, die ruil ik niet danoffroad schreef:ja goed advies kost wat he(Wil je dan de tank en rad kappen ruilen?)
Klopt, heb nu net gemaild of die echt niks heeft wat aan kan tonen dat dat recent vervangen is.royvi schreef:Alleen weet je dus niet zeker of je er een paar weken plezier van hebt
n00n schreef:Haha nee, die ruil ik niet danjasperrr91 schreef: ja goed advies kost wat he
Hahahjasperrr91 schreef:Klopt, heb nu net gemaild of die echt niks heeft wat aan kan tonen dat dat recent vervangen is.royvi schreef:Alleen weet je dus niet zeker of je er een paar weken plezier van hebt
n00n schreef:Haha nee, die ruil ik niet danjasperrr91 schreef: ja goed advies kost wat he
Wie niet waagt, wie niet wint!
Zou het er zelf niet op wagen, straks zit je met een motor die niet wil lopen en ben je ook nog eens je brommer kwijtjasperrr91 schreef:Naja het gaat me niet om het feit om winst te maken.
Maar de brommer mark is gewoon beetje kut (in mijn ogen).
En daarom zit ik er wel over te denken om te ruilen. Paar weken plezier hebben op dat ding, en dan gewoon verkopen. Normale prijs, dus niet om winst te maken of iets dergelijks. ZIt dat erin zou het leuk zijn, maar daar ga ik niet van uit.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Graag gedaanMiKeY schreef:bedankt!