uitlaat ontgrenzen

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Bernd Heylen
Banden plakker
Vervoersmiddel: (nog) geen

uitlaat ontgrenzen

Ongelezen bericht door Bernd Heylen »

hallo iedereen,
Ik zou graag mijn brommer nog iets sneller laten rijden, momenteel heb ik alleen een onbegrensde cdi er op steken hij haalt nu ongeveer een snelheid van 60-65 km/u. Nu was ik aan het denkken voor de prop uit mn uitlaat te halen (het is een leovince xfight) maar weet ni hoeveel sneller hij dan gaat rijden. Kan iemand mij zeggen hoeveel hij dan ongeveer zou halen?

alvast bedankt!
42
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht )

Re: uitlaat ontgrenzen

Ongelezen bericht door 42 »

80-85, ligt een beetje aan de vertanding ook.
Vergeet niet de carb opnieuw af te stellen, heb je dat gedaan na het plaatsen van de onbegrensde cdi ?
Bernd Heylen
Banden plakker
Vervoersmiddel: (nog) geen

Re: uitlaat ontgrenzen

Ongelezen bericht door Bernd Heylen »

Het enige wat ik toen gedaan heb is een grotere sproeier gestoken. Nu heb ik wel een ander probleem, heb daartstrak mijn uitlaat losgemaakt en hoorde iets los zitten in mijn uitlaat. Wat bleek is dat mijn prop vanzelf is losgekomen tijdens het rijden. Ik zou niet weten wanneer want heb er nooit iets van gemerkt. oke de prop dan maar uit de uitlaat gehaald, weer grotere sproeier gestoken maar nu start hij helemaal niet weer ook als ik hem in 2de versnelling zet en hem probeer aan te duwen doet hij niets. Zou het kunnen dat de sproeier dan te groot is dat hij niet wil starten of ligt het ergens anders aan?
Plaats reactie