hallo iedereen, ik heb een vraagje over mijn derbi drd van 2018. Als ik de brommer wil starten, en dat lukt van de eerste keer dan is er geen probleem maar als ik hem van de eerste kick(door bv mijn choke te hoog of te laag te zetten) niet meteen aan krijg dan lukt het helemaal niet meer. De enige manier waardoor ik hem dan gestart krijg is door hem in 2de versnelling te zetten en de brommer aan te lopen.
In heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn, weet iemand hier toevallig iets over?
brommer start moeilijk
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: (nog) geen
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprilia SX70
Re: brommer start moeilijk
Te grote sproeier, zat ik zelf ook mee te klooien. Ga eens 5 maatjes kleiner en kijk hoe hij het dan doet. Als je dan nog het zelfde hebt probeer je nog 5 maatjes kleiner tot je een goede grote vind. Vanuit daar kan je hem verder afstellen. Helpt ook om bougie ff schoon te maken voor je hem start.
Voorbeeld: Mij werd verteld om sproeier 95 tot 115 te proberen voor mijn setup, tussen 100 en 115 had ik precies hetzelfde probleem als jij nu hebt. Zit nu op sproeier 90.
Hoop dat dit helpt
Voorbeeld: Mij werd verteld om sproeier 95 tot 115 te proberen voor mijn setup, tussen 100 en 115 had ik precies hetzelfde probleem als jij nu hebt. Zit nu op sproeier 90.
Hoop dat dit helpt