koppeling probleem
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda (klote hok)
koppeling probleem
hallo
mijn derbi heeft een bizar probleem mijn koppeling heeft geen effect ik voel wel druk zogezegd op mijn koppelings handvat maar hij doet helemaal niks als ik hem in 1ste zet en koppeling inknijp is het gewoon hetzelfde als zonder koppeling in te knijpen
ik heb nieuwe koppelingsplaten (dmp) en malossi veertjes gestoken en nog steeds hetzelfde probleem
zou iemand mij raad weten want ik sta op het punt mijn schuur met mij en mn derbi erin in brand te steken
grts ward
mijn derbi heeft een bizar probleem mijn koppeling heeft geen effect ik voel wel druk zogezegd op mijn koppelings handvat maar hij doet helemaal niks als ik hem in 1ste zet en koppeling inknijp is het gewoon hetzelfde als zonder koppeling in te knijpen
ik heb nieuwe koppelingsplaten (dmp) en malossi veertjes gestoken en nog steeds hetzelfde probleem
zou iemand mij raad weten want ik sta op het punt mijn schuur met mij en mn derbi erin in brand te steken
grts ward
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: koppeling probleem
Dat werkt het beste als je een hoop brandbaar materiaal in de schuur legt en em met benzine overgiet.
Hou wel afstand met het ontsteken, veiligheid voor alles natuurlijk.
Graag gedaan.
Hou wel afstand met het ontsteken, veiligheid voor alles natuurlijk.
Graag gedaan.
- 42
- Pro tuner
Heb je de kabel al strakker gezet ?
Domme vraag misschien maar heb je het 'klokhuis' van de koppeling goed gezet (kan er maar op 1 manier op zodat die werkt) en de koppelingsas waar je koppelingskabel op zit goed gemonteerd zodat die echt ver genoeg ingedrukt wordt?
Misschien kunnen anderen je beter helpen als je wat foto's (of een filmpje) kan uploaden.
O ja, een brandverzekering keert niet uit als ze merken dat het een verdachte brand is.
Misschien kunnen anderen je beter helpen als je wat foto's (of een filmpje) kan uploaden.
O ja, een brandverzekering keert niet uit als ze merken dat het een verdachte brand is.
- 42
- Pro tuner
Ow..niet te veel benzine dan
Als ik je goed begrijp was het probleem ook bij je oude platen ?
En was dat ineens of zijn ze gewoon versleten ?

Als ik je goed begrijp was het probleem ook bij je oude platen ?
En was dat ineens of zijn ze gewoon versleten ?
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2013
Zit je drukplaat er goed op?
-
- Banden plakker
ja klokhuis zat er goed op de lager in mn koppelingshuis is gwn vastgelopen dus die er uit zien te beunenKata 2.0 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:45 Domme vraag misschien maar heb je het 'klokhuis' van de koppeling goed gezet (kan er maar op 1 manier op zodat die werkt) en de koppelingsas waar je koppelingskabel op zit goed gemonteerd zodat die echt ver genoeg ingedrukt wordt?
-
- Banden plakker
ja probleem was ook bij oude platen
ik was aant het rijden in bergaf en ineens maakte mn koppeling een verschrikkelijk geluid en sinds dan ontkoppelde die nietmeer dus dacht ik dat mn veertjes gebroken waren maar die bleken ook nog perfect in orde
- 42
- Pro tuner
Klinkt niet als versleten plaatjes dan maar alsof er echt iets kapot is gegaan.
Ik heb alleen niet zo veel verstand van koppelingen dat ik direct kan zeggen wat.
Ik heb alleen niet zo veel verstand van koppelingen dat ik direct kan zeggen wat.