Kan ook zijn dat het frame van een Aprillia is
Nee denk ut niet, want die kerel die zijn kenteken kwijt is gaat dan nieuwe halen. En dan staat dat kenteken waarschijnlijk bij gestolen o.i.d. bij RDW, of niet meer geldig ofzo dat hij alleen dat 1'tje nog weergeeft op RDWHuug schreef:of gewoon een kenteken van de 1e de beste brommer op school gepaktroyvi schreef:Nee, die DRD is waarschijnlijk gejat.offroad schreef:dus dat ding is wel eerlijk
En hij had zelf nog een aprilia frame ofzo liggen, en heeft de kentekenplaat gewoon op die DRD gezet.
offroad schreef:maar vermoed iedereen hier dat dat ding gejat is of weet iemand het zker of wat?
want ik heb best wel intresse
Ik denk dat je dit fout hebt heb wel eens een programma gezien en als het om maar 1 brommer gaat houden ze jou aansprakelijk volgens mij.the skullkid schreef:Wat boeit het ook, dat ding z s m halen als je in de buurt woont en in onderdelen verkopen! Doe je toch ff dom als ze komen aankloppen en je al 'n halve brommer hebt verkocht... Niet jou probleem maar die van degene waarvan je die brommer gekocht hebt
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
the skullkid schreef:Wat boeit het ook, dat ding z s m halen als je in de buurt woont en in onderdelen verkopen! Doe je toch ff dom als ze komen aankloppen en je al 'n halve brommer hebt verkocht... Niet jou probleem maar die van degene waarvan je die brommer gekocht hebt
Groeit zowat een plantje op man.royvi schreef:Hij mag die cilinder wel eens schoffelen, er zit mos aan :O
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo