Ja dat weet ik wel maar soms krijg ik em echt gewoon niet in een keer naar boven. Dan moet ik gewoon ff kracht zetten en dan zegt hij pas klik..Huug schreef:Ik heb het ook van tussen de 5 en de 6 en met de ketting wat strakker zetten weer is het bijna helemaal opgelost. vaak heb ik het juist als ik lekker losjes aan het rijden ben en niet meer zo heel strak schakel maar wat lichter. moet dus gewoon goed doordrukken en koppeling niet te vroeg op laten komen en gas bij geven
Versnellingsbak.
- chrizztian93
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Audi A3 1.8 20VT quattro - Locatie: Kloetinge
Re: Versnellingsbak.

- chrizztian93
- Pro tuner
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Ja ook al aan gedacht maar weet niet of dat wel helpt hoor.. Maar proberen kan altijd 

- jens extreme sm
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha wr450f sm
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3154
verkeerde blokolie kan hier ook een rol in spelen.
weet niet of je net nieuwe erin hebt?
grt
weet niet of je net nieuwe erin hebt?
grt
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
- chrizztian93
- Pro tuner
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Honda MT5 met 110cc Malossi alles bewerkt.
Een CBR400r krot
Een CBR600F
Een dikke VTR SP1
Je zusje/zus
Een dikke negerin.
Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.
Enne, ik denk dat jullie eens op een MT5 moeten rijden. Die Honda blokken zijn echt subliem vergeleken met het schakelen van een Derbi/AM6...
Enne, ik denk dat jullie eens op een MT5 moeten rijden. Die Honda blokken zijn echt subliem vergeleken met het schakelen van een Derbi/AM6...
Mijn MT boekt je.
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
nu de rest nogJB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.

- Royal Club
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: XR600R
Jammer dat het daarentegen zo traag als stront is.JB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
- chrizztian93
- Pro tuner
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
En ze zijn zoo gruwelijk lelijkRoyal Club schreef:Jammer dat het daarentegen zo traag als stront is.JB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Ik denk dat de helft hier zijn pookje 'n tandje lager moet zetten...
- chrizztian93
- Pro tuner
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
?the skullkid schreef:Ik denk dat de helft hier zijn pookje 'n tandje lager moet zetten...

- Royal Club
- Pro tuner
zoals ie het zegt.
Sukkel van de week..
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009
En ik denk dat 80% daarvan dat al lang gedaan heeft maar als hij hem nog 1 lager zet hij bijna verticaal heeft staan. Bij mij staat hij nu zo dat als ik hem nog 1 verder naar beneden zet dat ik bijna niet meer kan schakelen.
Het ligt gewoon aan de bak misschien kan je het wel heel klein beetje verminderen door nieuwe blok olie en kabel nog strakker pookje nog verder naar beneden maar het komt er eigenlijk op neer dat je elke keer als je schakelt geen klein tikje moet geven maar gewoon door moet halen.
En heeft trouwens iemand iets op zijn schakel pookje gedaan of zo dat hij niet meer zo afgeeft op je schoenen. Heb nu (had) witte bovenkant aan mn airmax maar die is nu helemaal grijs/zwart aan het worden waar ik schakel.
Iemand die er misschien rubbertje of zo of iets anders simpels maar toch effiecient om heeft gedaan?
Adriaan
Het ligt gewoon aan de bak misschien kan je het wel heel klein beetje verminderen door nieuwe blok olie en kabel nog strakker pookje nog verder naar beneden maar het komt er eigenlijk op neer dat je elke keer als je schakelt geen klein tikje moet geven maar gewoon door moet halen.
En heeft trouwens iemand iets op zijn schakel pookje gedaan of zo dat hij niet meer zo afgeeft op je schoenen. Heb nu (had) witte bovenkant aan mn airmax maar die is nu helemaal grijs/zwart aan het worden waar ik schakel.
Iemand die er misschien rubbertje of zo of iets anders simpels maar toch effiecient om heeft gedaan?
Adriaan
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
doe er een sok overheen of zoAdriaan schreef:En ik denk dat 80% daarvan dat al lang gedaan heeft maar als hij hem nog 1 lager zet hij bijna verticaal heeft staan. Bij mij staat hij nu zo dat als ik hem nog 1 verder naar beneden zet dat ik bijna niet meer kan schakelen.
Adriaan

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
stukje tuinslang, twal...
Is het gewoon slijt op je schoen of vuil? Als het vuil(olie etc) is is je keerring lek...
Is het gewoon slijt op je schoen of vuil? Als het vuil(olie etc) is is je keerring lek...
- Royal Club
- Pro tuner
neh, alle derbi's hebben dat.
Sukkel van de week..
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Honda MT5 met 110cc Malossi alles bewerkt.
Een CBR400r krot
Een CBR600F
Een dikke VTR SP1
Je zusje/zus
Een dikke negerin.
Kwestie van smaak/interesses/vriendenchrizztian93 schreef:En ze zijn zoo gruwelijk lelijkRoyal Club schreef:Jammer dat het daarentegen zo traag als stront is.JB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.
Enne, ik denk dat jullie eens op een MT5 moeten rijden. Die Honda blokken zijn echt subliem vergeleken met het schakelen van een Derbi/AM6...(Vind ik dan
)
Klopt, maar dat waren nou eenmaal de regels vroeger.. HM167 blokjes uit zwitserland zijn dan wel weer lekker vlot (80-85km/h)Royal Club schreef:Jammer dat het daarentegen zo traag als stront is.JB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.
Honda MT5 van Renoeius van brommerforum.nl. Die is mooi.Huug schreef:nu de rest nogJB1 schreef:Kortere schakelpook monteren, heb je er minder last van.
Enne, ik denk dat jullie eens op een MT5 moeten rijden. Die Honda blokken zijn echt subliem vergeleken met het schakelen van een Derbi/AM6...k heb nog nergens een mooie zien staan
Mijne is nog in verbouwmodus, maar ik denk dat jullie dat ook wel leuk vinden.
Mijn MT boekt je.
- chrizztian93
- Pro tuner
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Die MT vind ik nog steeds zeer lelijk maar da is mijn mening ja 
Sorry voor offtopic

Sorry voor offtopic

-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
ik heb het juist vaak dat ik hem niet helemaal lekker in ze 3 krijg...
vind me gpr ook wel zwaar schakelen heb wel me werkschoenen aan want met me air max aan doet het aardig zeer aan me voet dan kan ik niet fijn schakelen...
licht dit aan me bak/pedaal of omdat ik pas sinds zaterdag schakel rijdt?
vind me gpr ook wel zwaar schakelen heb wel me werkschoenen aan want met me air max aan doet het aardig zeer aan me voet dan kan ik niet fijn schakelen...
licht dit aan me bak/pedaal of omdat ik pas sinds zaterdag schakel rijdt?

never drive faster than your guardian angel can fly
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499