Ik ben in het bezit van een Derbi drd xtreme uit 2012, technigas e nox, stage 6 50cc standaard carb sproeier 92
Af en toe na een stukje rijden ongeacht het nat is of droog wilt ie meteen afslaan ook tijdens het rijden als ik de koppeling intrek, dan gaat hij direct naar hele lage touren. Dit is dus niet altijd maar af en toe. Ligt dus niet aan de afstelling ofzo. Dan na een tijdje doet ie dat niet meer. En als ik hem dan op stilstand stationair laat draaien doet ie dat wel alleen gaat ie om de paar seconden een mili seconde uit en gaat dan weer verder. Hij slaat niet helemaal af. Alsof hij af en toe een vonk overslaat ofzo. Ook als ik een stukje volgas op hoge touren rij slaat hij ook opeens wat vonken over en reageert ie niet meer op het gas voor een seconde ofzo. Op de temperatuur metet geeft hij niet hoger aan dan 60 graden dus een warmloper ofzo kan het niet zijn.. iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?? Ik heb niks aan mijn setup veranderd en dit kwam van de een op andere dag, nieuwe dag nieuw probleem

Remco