blackracingderbi schreef:Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die velgen 2 tone krijg
Spuiten.
haha ja snap ik maar ik denk als ik het zelf ga doen dat het er zo af is door paar opspattende steentje ofso
en ik weet hier geen goedkope spuiter in de buurt
Ja ik heb 5 keer gekeken of ze goed zaten toen ik ze monteerde en ik haalde me cilinder eraf en toen zaten ze nog helemaal goed erin maar dat alleen dat puntje waar je met je tang achterkan om ze erin te zetten was eraf ze zaten nog gewoon goed erin
blackracingderbi schreef:Ja ik heb 5 keer gekeken of ze goed zaten toen ik ze monteerde en ik haalde me cilinder eraf en toen zaten ze nog helemaal goed erin maar dat alleen dat puntje waar je met je tang achterkan om ze erin te zetten was eraf ze zaten nog gewoon goed erin
Royal Club schreef:gebroken dus, en gebruik eens leestekens.
Het zou inderdaad een regel moeten worden. Soms vertellen ze een heel boekwerk zonder ook maar één leesteken te gebruiken. Neem ik in ieder geval vaak niet meer de moeite om het te gaan lezen. Neem aan dat we allemaal gewoon op school zitten?
Uitzonderingen daar gelaten... (dyslexie)
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
blackracingderbi schreef:Ja ik heb 5 keer gekeken of ze goed zaten toen ik ze monteerde en ik haalde me cilinder eraf en toen zaten ze nog helemaal goed erin maar dat alleen dat puntje waar je met je tang achterkan om ze erin te zetten was eraf ze zaten nog gewoon goed erin
agh kut voor je dat terwijl die zo goed liep
Ja inderdaad en precies nu heb ik niet veel geld meer Maar van de zomer komt er een nieuwe mhr 80 op. Die laat ik denk ik max tunen door 3br en dan koop ik ook een metrakit pro race onderlangs erbij en hpi