toen ik die warmloper had gehad had ik t zelfde probleem met die doppler. ik ben gewoon gehandicapt ofzo... ga morgen maar ff een maat bellen om te vragen of hij t voor me doet, scheelt weer wat gevloek.
ManuDRD-Racing schreef: rust is onze kracht
ManuDRD-Racing schreef: (ze hebben het wel een paar keer geprobeerd maar was om een of andere reden niet gelukt, ofzo.... )
Wrijf het er anders ff lekker in Rob42 schreef: En zelfs daarbuiten ben je niet veilig, vraag maar aan Matthijs.
Ik ben daar goed inMatthijs H schreef:Wrijf het er anders ff lekker in Rob
Haha dat is zeker humor, lekker toeren janken door dieManuDRD-Racing schreef:wat een lelijk ding joh, die s race. denk dat ik toch die voca er maar onder ga beunen. heb altijd het idee trouwens dat als je in goes woont je nog meer de lul bent, rijden altijd wel motors rond daar. ben zelf 1x naar goes gereden maar dat was niet zo'n succes.... moest voor een corona test met windkracht 36... wel lachen opzich om met de brommer door de zeelandhallen te knallen
Als je dat laatste zinnetje nou niet getypt had zou ik het niet gaan kopen. Maar dit klinkt toch wel interessant42 schreef: Tip trouwens Matthijs ; beter koop je geen Tanquray ( ofzo ) blackcurrent royale, dacht dat dat misschien lekker zou zijn maar is best wel mierzoet.
Verder geen reden dat ik jou speciaal benoem ofzo.
Echt.
![]()
( spul maakt wel dronken..dat wel)