als ze denken dat een begrenzer de cdi sloopt moeten ze terug naar de lts en hun examen electro opnieuw doen.
ze praten de bekende fabeltjes na.
het enige wat er kan gebeuren is dat je bougie vet slaat omdat je wel mengsel in je cilinder krijgt maar de vonk weg blijft.
rattige brommer "reparateurs" misbruikten dat om een cdi voor veel geld te kunnen verkopen ipv een bougie van 5 euro.
vraag zo'n knuppel maar eens met een schema van een cdi wat er precies kapot gaat en waarom...hebben ze geen antwoord op, en ze herkennen ook niks uit het schema.
en hun verhaal dat ie kapot gaat zelfs als de begrenzer uit gaat is echt helemaal debiel.
iemand die zulke onzin vertelt hoort voor zn verjaardag gewoon een bosje klappen te krijgen....wat een idioten.
dat is het soort volk wat met een kvk inschrijving denkt alles te weten en kunnen. logo op de trui en hoppa ze zijn de expert.
de enige reden dat ze brood kunnen eten is omdat ze onwetende klanten oplichten.
die zouden niet eens aan kruiwagens mogen sleutelen en een levenslang verbod op het kopen/bezitten/gebruiken van gereedschap moeten krijgen.
helaas zit de brommer wereld net als de auto wereld vol met fabeltjes die door van die schapen maar eindeloos worden herhaald. in de schietsport zie je dat ook, mensen die zo'n kletsverhaal hebben gehoord en het dan blijven herhalen omdat ze zelf geen idee hebben waar ze het over hebben.
over schietsport gesproken, uit pure ellende vanwege nog steeds gesloten schietclubs maar 2 restauratie projecten gekocht, musket uit 1831 en een hagel uit 1876. aan de schroevendraaier sporen te zien zijn daar ook al "experts" bezig geweest.

lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok